Gå til innhold

Kristins brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med Kristins brudesalong anyone? (Bygdøy Allè, tidligere Lillestrøm) :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min der! Fikk super hjelp til å finne en som kledde meg. :) hadde egentlig bestemt meg for en, så kom hun på at de hadde samme type (bare finere) til salg for halv pris :) så var ikke om å gjøre å få meg til å velge det dyreste heller. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: 99275...fbf

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min der. Det var en kjempefin opplevelse, de skjønte stilen min med en gang, det var helt supert.
Men da jeg sendte en mail og spurte om de kunne gi meg tips om hvilket underskjørt jeg kunne ha til kjolen, og jeg sa at jeg ikke kunne kjøpe det der pga at jeg hadde brukt opp kjolebudsjettet, så svarte de ikke. Jeg skjønner at de ikke vil bruke masse tid på gratisarbeid, men et lite tips hadde ikke kostet dem mange kreftene.

Men salongen er flott, altså. Stort utvalg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort utvalg, men prisene er ganske høye. Jeg hadde ikke så stort budsjett, Jeg var ute etter noe koster rundt 10 000, men de sa de har ikke så mange som passer.

Anonymkode: cdf90...249

Skrevet

bare vært innom der for å se hva de hadde (helt vanlig drop in en travel lørdag), alikevel ble vi godt mottatt og følte oss velkommen til å titte. endte ikke opp med kjole derfra, men anbefaler de absolutt! :) mulig jeg skal innom der og se etter slør hvis jeg ikke finner noe utenom oslo. (fikk ikke samme hyggelige velkomst på brudekjolen, 2 ganger jeg var innom der i samme erend, ikke engang ett hei!). og hyggelige folk hos diin på majorstua! 

Gjest Splitterpine
Skrevet

Flott salong med flotte kjoler og hyggelig betjening. Jeg var i både den og "Brudekjolen" ved Karl Johan. Endte med å kjøpe hos "Brudekjolen" da jeg fikk den samme kjolen for 1.000 kr mindre :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...