Gå til innhold

Ikke match og venn på face

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært noen ganger nå på tinderdates. I forkant av disse datene har man i noen tilfeller lagt hverandre til på FB. Så når man så har møttes og skjønner at det ikke var noen match, sletter dere da personen på FB? Lurer litt på dette. 

Anonymkode: 2b0b7...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det nei! :)  men jeg har hvert heldig med at vi gjerne har blitt gode venner + at vi har en del felles venner som vi gjerne samles hos. ( liten plass hvor jeg kommer fra) 

Har vel slettet 1 person som jeg fekk god kontakt med. Men han møtte jeg aldri,selv om det var planen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter generelt folk jeg har møtt på kaffe, men ikke vil fortsette å date. Både folk jeg har lagt til gjennom tinder, eller "blind" dates. Problemet med å fjerne de datene der jeg blir matchet opp av noen bekjente, er sannsynligheten for å møte personen igjen. Men gidder ikke ha folk jeg ikke vil prate med der 

Anonymkode: 19f57...f37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts... Har liksom ikke lyst å virke prippen. Men så har jeg liksom ikke lyst å ha folk der som jeg bare har møtt en gang og ikke har noe å gjøre med nå. Bor ikke i store byen så kan jo møte de plutselig på samme kafé med nye dates 😂 Har jo andre folk der jeg kun har møtt sporadisk men det blir liksom ikke det samme 😄

Skrevet

Hvorfor legger dere dem til på Facebook? Det har ikke engang falt meg inn å legge dem til der. 

For å svare på spørsmålet så hadde jeg sikkert bare fortsatt å ha dem på Facebook, jeg har vel egentlig aldri slettet noen derfra. 

Gjest Leonardo
Skrevet

Jeg har ikke Tinder, men jeg har hatt det. Har generelt aldri sett hensikten med å legge til noen av mine potensielle erobringer på Facebook og delvis av de bekymringene du deler. Det hender at jeg søker opp profilen deres for å se nærmere på de, men jeg ser fortsatt ingen hensikt med å legge de til som venn.

Men blir man bedre kjent er det selvsagt en mulighet. En av de jeg møtte på Tinder og som jeg fortsatt har kontakt med er jeg venn med på Facebook.
:) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Leonardo skrev:

Jeg har ikke Tinder, men jeg har hatt det. Har generelt aldri sett hensikten med å legge til noen av mine potensielle erobringer på Facebook og delvis av de bekymringene du deler. Det hender at jeg søker opp profilen deres for å se nærmere på de, men jeg ser fortsatt ingen hensikt med å legge de til som venn.

Det skjønner ikke jeg heller, i det tidlige fasen. Det er jo først hvis man har datet 3-4 ganger at det er naturlig å legge til på facebook. Men hvis man etter det likevel finner ut at det ikke stemte likevel, så er det jo bare å slette. Skjønner ikke helt problemet, for man har jo da blitt enige om ikke å date mer.

Anonymkode: f2e51...dea

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært noen ganger nå på tinderdates. I forkant av disse datene har man i noen tilfeller lagt hverandre til på FB. Så når man så har møttes og skjønner at det ikke var noen match, sletter dere da personen på FB? Lurer litt på dette. 

Ja. Men ikke rett etterpå, lar de stå der et par uker og sørger for å ikke like noe han legger ut eller gi spor av meg, så sletter jeg dem. 

Anonymkode: 19895...9f9

• Liker 1
Skrevet

Har kun fjernet en som var helt virkelighetsfjern. Utenom det så fjerner jeg de ikke.

Gjest Mythic
Skrevet

Hvorfor legge til ukjente på Facebook? Slutt med det, så er problemet løst. For øvrig sletter man de man ønsker å slette etter eget forgodtbefinnende, det finnes ingen fasit eller regler for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her... Hvis det er en jeg har lyst til å treffe men så passer det ikke med det første så er det jo spennende å se hva de har av bilder å sånnt på FB. Ikke bestandig de har så mye bilder på tinder. Man får jo ett lite innblikk i hva de interesserer seg for også. Hvis de legger ut på FB da vel og merke 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...