Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest han derre der!
Skrevet

Hei alle jenter!

Ble slutt med meg om min utkårede for noen måneder siden og jeg fikk meg en skikkelig trøkk da må jeg si. Nå har jeg kommet meg betraktelig og ser lyst på livet igjen.

Føler vel at jeg mistet henne fordi jeg var for snill (tøffel).

Og det er her poenget mitt kommer, nå som jeg er skikkelig kjip og overlegen så er dere helt på trynet etter meg!! Men når jeg er snill og grei så driter dere i meg...

Dumme er dere!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg falt for kjæresten min nettopp fordi han er snill.

Skrevet

Jeg og! Det kan vel hende du velger feil type damer da, trådstarter? :wink:

Skrevet

Jeg også. Elsker den snille kjæresten min! :D

Skrevet

..det blei vel helst slutt mellom dere fordi hun ikke er glad i deg lenger enten du var sånn eller sånn. Prøv å være deg selv i godt og vondt. Dama du til slutt får deg må være glad i deg for den du er. Min type gir meg utfordringer og sånn liker jeg det best.

Gjest Gjestolsen
Skrevet

Tror du velger feil forum når du tror du skal få jentenes innrømmelse av at de tenner på 'bad boys'.

Like sikkert som at snille gutter vet at bad boys vinner, bad boys vet det, og jentene vet det, like sikkert er det at de ikke akkurat bryter sammen og tilstår overfor deg at de heller vil du skal være litt drittsekk. Hvorfor skulle de det? Er det sympati som snilling du er ute etter? Det får du ikke fra jenter som oppriktig forakter tøfler.

Eller vil du at de skal gå i seg selv og granske sine tenningsmønstre, for deretter å komme til erkjennelse av at 'de er dumme' som du skriver? Så de til slutt får øynene opp for de snille stødige gutta i kroken, for deretter endelig å innse at det jo egentlig er det de vil ha. Glem det.

Og btw., det sjelden slik du tror, at jentene blir så seksuelt tiltrukket av en fyr som er i såpass rimelig labil modus at han når som helst kan komme til å banke vettet ut av de. Noen har selvfølgelig tenning på slikt, men langt de fleste flokkes rundt bad boys i flukt og frykt fra noe som fremstår som hundre ganger mer grusomt:

Tanken på at kjæresten skal være KJEDELIG.

Uææææh, tenk deg er mann som er kjedelig - grøss.

En som ikke konstant underholder med kriser og krangler, drama og sjalusi - verre skjebne finns ikke.

Skrevet

Sannsynligvis har du vært borte i feil type dame for deg.

Kanskje du vil si noe annet etter møte med helt andre typer damer.

Skrevet

Nå må dere gi dere, damer! Jeg ble 20 år før jeg skjønte hvorfor det aldri ble noe dame på meg. Jeg var bare snill og hyggelig da jeg møtte damer. Det var bare de frekke slaskene som fikk dem. Ingen ville ha meg.

Nå er jeg en utfordring for dem, og spiller en slags mental maktkamp. Dere vil ikke tro hvor stor forskjellen er. Før fikk jeg aldri de jentene jeg ville ha, men nå derimot... Det kommer av at jeg ikke er hyggelig og grei lenger. Slem er jeg imidlertid ikke.

Skrevet
..det blei vel helst slutt mellom dere fordi hun ikke er glad i deg lenger enten du var sånn eller sånn. Prøv å være deg selv i godt og vondt. Dama du til slutt får deg må være glad i deg for den du er. Min type gir meg utfordringer og sånn liker jeg det best.

Jeg fikk aldri noen når jeg var slik jeg var. Nemlig snill og grei. Jeg har måttet endre måten jeg er på for å tiltrekke meg damer. Det rådet du gir er den sanne oppskrift på evig sølibat.

Skrevet

Du ljuger både for deg selv og andre!

Skrevet

Jeg og! Det kan vel hende du velger feil type damer da, trådstarter? :wink:

Velger feil type? Nå er det faktisk slik at det er kvinnene som velger partner. Alltid.

Menn må gjøre seg tilgjengelig for å bli valgt. De blir ikke valgt ved å være snille tøfler da det stort sett dukker opp menn som ikke er snille tøfler og velge mellom.

Skrevet
Velger feil type? Nå er det faktisk slik at det er kvinnene som velger partner. Alltid.

Jasså? Så du lener deg tilbake og lar deg velge? Og når du blir valgt så kan du ikke annet enn å ta det du får?

:roll:

Skrevet

Jasså? Så du lener deg tilbake og lar deg velge? Og når du blir valgt så kan du ikke annet enn å ta det du får?

:roll:

Det er snakk om seksuell utvelgelse, ala det nazistene drev med når de skulle velge hvem som skulle i arbeidsleirene, og hvem som skulle gassess med en gang.

Fenomenet er genetisk bestemt, og det er innen alle arter det kvinnelige kjønnet som bestemmer hvilken vei arten tar. Når en kvinne først har valgt er det ingen ting i veien for at hun selv går etter den hun vil ha.

Skrevet
Når en kvinne først har valgt er det ingen ting i veien for at hun selv går etter den hun vil ha.

Forsåvidt enig i det , men mener du at hun nødvendigvis får ham av den grunn? Neida, det er ikke fullt såå enkelt å være oss :roll:

Gjest happyending
Skrevet

Håh, hadde det bare vært så enkelt som at vi damer valgte partner selv.. Seriøst, er det noen som er så frustrerte over gutter de ikke får og som analyserer ting så ihjel som jenter? Trokke det..

Men skal jeg være sammen med en, så er det viktigste at han er åpen, ærlig, snill og har utstråling.. Det må være noe spesielt med han.. Jeg vil absolutt ikke ha en badboy, det tiltrekker meg ikke i det hele tatt...

Skrevet

Jeg må innrømme at når jeg leser denne tråden så kan jeg ikkje annet enn å flire...

Det er så såre enkelt, å legge skylden på det motsatte kjønn fordi man ikkje føler at man gjør stor suksess på "kjøttmarkedet". Det er jenter som velger feil type gutter.. alle bad boys (som dere så rørende kaller dem for) får alle damene etc etc..

Hva jentunger (les: tenåringer) velger har fint lite med hva kvinner velger senere i livet. På samme måte endrer også gutter preferansene sine når de blir til menn. Da er det stort sett ikkje hvem som har størst pupper og er peneste i gata som gjelder. Hverken for kvinner eller menn.

en skrev at han "Måtte bli 20 før han forstod hva damer foretrakk".. jeg lo godt da jeg leste det.. hva vet vel en på 20.. om kvinner.. å ha erfaring med småjenter er ikkje det samme som å vite hva kvinner foretrekker..

Og den myten blandt gutter om at det er de "slemme" (gud for et fisefint ord) gutta som drar damer.. er til å le enda mer av. Gi dere nå.. slutt å bruk det som en unnskyldning for hvordan dere oppfører dere.

"jeg må være bad boy for å dra damer".. vel.. innrøm heller at du foretrekker å være drittsekk, istede for å skylde på at damer "gjør deg sånn".. for det er bare bullshit.

Jeg antar dere vil få litt mer vett mellom ørene når dere også har fått flere år på baken.. i mellomtiden flirer jeg godt av dere

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt enig med Kverulantine, slutt å skyld på det annet kjønn hvis dere opplever å bli avvist noen ganger.

Før pleide jeg også å tro at gutta kun likte "bitchye" damer og at snille jenter ikke hadde sjangs. Det var en veldig fin "sovepute" når man ikke fikk forhold til å fungere, eller når man ikke hadde draget. Faktum er at vi alle må prøve å feile litt før vi finner ut av det. Både gutter og jenter opplever skuffelser i kjærlighetslivet, fordi det er vanskelig å få alt til å klaffe med en gang.

Det verste man gjør er å bli sur og bitter på det annet kjønn, ingenting er mindre tiltrekkende en bitre og kyniske mennesker. Innse heller at sånn er livet og at vi alle kan møte skuffelser. Dersom man garderer seg mot nedturer ved å være drittsekk, så klarer man heller ikke å glede seg over oppturene når de kommer, fordi man ikke lenger har evnen til å være snill og kjærlig.

Jeg har vært singel i mange år, men har aldri blitt kynisk og bitter. Nå er jeg blitt kjæreste med verdens snilleste og herligste gutt. Han forguder meg, og jeg forguder ham. Dette viser vi hverandre hver dag, og det er helt fantastisk.

Skrevet

:ler: jeg tror du må gå på ett yngre forum for å få noe gjennomslag på dette. Når jeg var 18 så falt jeg nok mer for "bad boys", idag vil jeg ha en som er sikker på seg selv, som er seg selv 100% og som har respekt for både sin egen personlighet og partneren!!

folk som behandler meg dårlig er totalt uinteressante, folk som ikke stoler på seg selv slik de egentlig er, og ENDRER sin egen væremåte fordi det er viktigere med kjærste en seg selv, ville jeg ikke vært sammen med. Ikke fordi de evt var snille gutter i utgangspunktet, men fordi de er så utrygge på seg selv og verden at det ville vært en for stor kamp å ta!! :tunge1:

som Kvinne vil jeg ha en selvsikker mann, som behandler seg selv og andre pent. Han skal ikke ALLTID være bare snill, fordi det da gjerne gå på bekostning av seg selv, og det ønsker jeg ikke.

men en som gjør seg vanskelig, er totalt uinteressant!

samme hva dere mener gutter.

voks opp og se verden. :ler:

Gjest icy - utlogget
Skrevet

Til dere menn, det er totalt meningløst å diskutere dette med damer. Damer forstår seg ikke på segselv en gang :o

Damer liker "badboys" dvs ikke en som er en drittsekk men en som kan være litt arrogant, hissig, kranglete eller noe i den duren. Slik har det alltid vært og kommer alltid til å være slik for flesteparten av befolkningen. Iallfall i begynelsen av livet. Når man blir litt eldre så ønsker kvinner mer godhet det kan nok stemme. Da tenker man ikke så mye på utseende. Men det er jo nå man lever.. og ikke om 10 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...