AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Nettopp skaffet meg Tinder. Plutselig så jeg et kjent ansikt. En fyr på studiestedet mitt. Vi er ikke samme kull, men jeg ser han ofte på lesesalen osv. Har visst hvem han er i godt over et år. Syns han er kjekk og ser snill ut. Jeg bestemte meg for å sveipe til høyre, for tenkte at jeg ikke hadde noe å tape på det. Det gikk et par minutter, og plutselig ble det match! Ble litt satt ut, men samtidig glad. Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har sett han etter vi matchet. Han virker veldig flau i mitt nærvær nå, ut i fra kroppsspråket hans. Vi fikk match for ca en uke siden. Jeg tenker at hvis han har trykket feil, så kunne han fjernet det igjen. Men det har han ikke gjort, matchen står der fremdeles. Jeg syns det er litt kleint, for vi har aldri snakket sammen før! Bare tittet litt på hverandre. Jeg venter liksom på at han skal gjøre noe. Enten i virkeligheten, eller på nettet, men han har heller ikke gjort noe. Jeg har vurdert å sende han en melding, men syns det er så kleint siden vi ser hverandre stadig i virkeligheten. Vet ikke hva jeg skal skrive heller. Og nå kommer jeg ikke til å være på studiestedet på noen uker heller, pga jobb, så det blir en stund til jeg ser han. Jeg er veldig sjenert som person og har dårlig selvtillit, aldri hatt kjæreste osv... Er ikke så god på dette her. Jeg føler at hvis jeg skriver noe til han, så blir det dritkleint neste gang jeg ser han. Og jeg føler at han også er flau, og at han angrer på at han sveipet meg til høyre? Jeg vet ikke hvor lenge jeg kan vente heller. Om det blir dumt hvis jeg plutselig tar kontakt med han om noen uker? Tror han er ferdig på sitt studie til sommeren, mens jeg fortsatt har noen år igjen, men det blir kanskje dumt å vente så lenge? Hva i all verden skal jeg gjøre? Er så redd for ydmykelse, flauhet, osv. Er mye lettere å tekste med noen man egentlig ikke aner hvem er, og slipper å forholde seg til på daglig basis. Anonymkode: eef8d...9f1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Hmm... høres ikke så lett ut. Du kan prøve å sende han en melding hvor det bare står noe som for eksempel "Hei. Koselig å få match. Går du på (navn på skole)? Mener at jeg har sett deg der :)". Eller noe i den duren? Anonymkode: 9fee7...fd0 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Skjønner den er vrien, men ville gjort som brukeren over, bare send en melding! Nesten kleinere å bare la han ligge der. Han matchet jo med deg så han er åpenbart intr. tilbake. Anonymkode: 3cdec...e59
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Ja, er nesten kleinere å ikke sende melding! Hva med å rett og slett skrive "hei :)" og se hva han svarer? Det blir sikkert en liten samtale ut av det. Hvis tonen er hyggelig kan du foreslå å ta en kaffepause sammen neste gang begge to er på lesesalen. Enkelt og greit. Anonymkode: 80a62...50c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Nå er det for sent da, en uke etter match OG dere har sett hverandre? Nei du får lete videre du, om du vil ha noen som ennå er fertil og har baller. Anonymkode: 9a93d...67b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: eef8d...9f1 Inviter han hjem på middag en dag. Selvfølgelig sier han ja, han liker deg jo. Anonymkode: 5607f...08c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det for sent da, en uke etter match OG dere har sett hverandre? Nei du får lete videre du, om du vil ha noen som ennå er fertil og har baller. Anonymkode: 9a93d...67b Nei, det er ikke for seint. Men han er veldig sjenert, så her må nok TS være mann og sende første melding. Anonymkode: 5607f...08c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke for seint. Men han er veldig sjenert, så her må nok TS være mann og sende første melding. Anonymkode: 5607f...08c TS får gjøre det hun vil, men ett av mine kriterier til når det gjelder valg av menn er at de i det minste har baller nok til å være selvsikker på seg selv, og meg. Tviler på at et forhold som starter slik vil vare noe lenge iallefall... Anonymkode: 9a93d...67b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: ett av mine kriterier til når det gjelder valg av menn er at de i det minste har baller nok til å være selvsikker på seg selv Anonymkode: 9a93d...67b Jeg er enig i at det er mannen som skal ta initiativet, men det er ikke sikkert det er så viktig for TS. Anonymkode: 5607f...08c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Det KAN hende at fyren bare har sveipet alt og alle til høyre uten å ha sett mer nøye på bildene før en match har oppstått. Så slett ikke sikkert han "liker" Ts. Men hvem vet? Om han ikke skriver noe må Ts gjøre det. Anonymkode: 3dd05...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå