Gå til innhold

Brudepike uten oppgaver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forloveden til min broir har spurt meg om å være hennes brudepike. Jeg takket ja og spurte om jeg hadde noen "oppgaver" eller lignende, men jeg har ingenting bortsett fra en vanlig gjest.

Selvfølgelig blir jeg glad for å bli spurt, men føler det kun ble spurt for å gjøre meg glad. Jeg har inntrykk av at dette er en amerikansk ting men jeg har lite erfaring fra brylluper. Og nei, jeg er ikke utakknemlig men jeg lurer på hvorfor man spør om man kan være brudepike uten at jeg faktisk har noen rolle som helst?

Anonymkode: 7e532...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med å ha brudepiker da egentlig? Vi kommer nok til å ha datteren vår som brudepike når vi gifter oss, men hun er 6 år liksom, og oppgaven hennes er å gå foran meg opp midtgangen...

Virker som om hun kun vil ha et amerikansk preg på bryllupet - syns sikkert det ser kult ut at venninnegjengen har like kjoler :P

Se det positive i det, kanskje du får sponset kjolen :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen. Bryllupet har allerede vært. Som jeg allerede var innstilt på skjedde det ikke noe mer. Derimot tok jeg frivillig ansvar for å filme taler og ta bilder spontant, da jeg satt nærme paret og så ingen andre gjøre det. Jeg er glad for at dem satte veldig pris på det i ettertid. Fortsatt  ser jeg ikke vitsen med brudepikerollen

Anonymkode: 7e532...a80

Skrevet

Har brudepiker noen roller annet enn at man er en del av brudefølget? Ville ikke ventet noe annet enn å være på noen bilder om jeg ble spurt om å være brudepike.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...