Gangerolv Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Det er ikke lett å være mann når man føler seg som jente :-( Vil bare gli over i kvinnerollen. Skulle ønske jeg våknet en morgen med bryster, vagina og kvinnekropp. Å kunne gå slik jeg vil, sminke meg, ha lange negler og bli sett på som kvinne er en drøm. Jeg passer bedre som kvinne og er ikke mye mann. Er nå nesten impotent og "utstyret" er nesten borte. Tenker mye på menn og har veldig lyst til å prøve meg seksuelt med dem? Noen som har noen ideer hviordan jeg kan gå fram? Se på hendene mine i vedlagt bilde, er vel ikke mye mannlig? Klem Mona
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Fastlege er vel første sted å starte. Både for å få noen å snakke med om de en million tankene du sikkert har i hode, men også for å høre om hva som skal til for å bli en dame. Utrolig hva man kan få til med operasjoner i dag Ser forresten på et program fra fem nå om forskjellige familier der pappaen har blitt til mamma nr 2. Kanskje du kan få noen tips der? Masse dokumentarer om det og lignende temaer. Håper ikke dette var en trolle tråd. Dette er en virkelighet for mange og de har det nok ikke alltid lett! Anonymkode: 42096...a45 2
Gangerolv Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fastlege er vel første sted å starte. Både for å få noen å snakke med om de en million tankene du sikkert har i hode, men også for å høre om hva som skal til for å bli en dame. Utrolig hva man kan få til med operasjoner i dag Ser forresten på et program fra fem nå om forskjellige familier der pappaen har blitt til mamma nr 2. Kanskje du kan få noen tips der? Masse dokumentarer om det og lignende temaer. Håper ikke dette var en trolle tråd. Dette er en virkelighet for mange og de har det nok ikke alltid lett! Anonymkode: 42096...a45 Er ikke trolletråd nei, vil nesten si dessverre. Skulle ønske det bare var en pille og ta så slapp jeg og føle det slik. MEN sannhetene er at jeg har følt det slik i mange år. Har vært ute som kvinne i kveld og det var veldig godt Men lysten på å bli 100% kvinne presser på. Har familie og barn og det er veldig veldig vanskelig
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Jeg skjønner deg godt! Er selv mann og jeg liker dameklær og damegreier generelt. Jeg har også lyst til å prøve og kose med en annen mann, prøve med en kjekk fin mann! Og sex selvsagt!! Anonymkode: c7482...61a
Gangerolv Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2016 jeg er nok født i feil kropp, bitteliten penis, skostørrelse 39-40, flotte ben, tynne armer, generelt kvinnelig. Siden jeg ikke kan ha samleie skulle jeg gjerne hatt en mann inni meg og ha et sexliv som kvinne. Kose med penis, suge , slikke svelge som elskerinne og dessuten hatt et liv som kone og levd et normalt kvinneliv... Drømmer kan bli virkelighet...
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Hvorfor kan du ikke ha sex nå? Liten penis er jo ikke i veien for å ha sex. Og ønsker du virkelig å bli kvinne så må du jo kontakte lege og bli henvist til riktige instanser. Anonymkode: 1f553...dd0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Du sier at du har familie, vet damen din om dette? Føler med deg. Anonymkode: 04575...56c
Gangerolv Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2016 Hun vet at jeg slet med det tidligere, ikke at det er enda sterkere nå.... Kan vel ha sex, men kvinner kjenner ikke noe og jeg kjenner lite selv. Er dessuten impotent etter p-pillebruk.
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 6 timer siden, Gangerolv skrev: Hun vet at jeg slet med det tidligere, ikke at det er enda sterkere nå.... Kan vel ha sex, men kvinner kjenner ikke noe og jeg kjenner lite selv. Er dessuten impotent etter p-pillebruk. Har du brukt p-piller ? Hvorfor det ? Ellers, vil jeg bare si heia deg ! Håper du finner ut av det. Kanskje du kan ta kontakt med trans personer slik at du får gode råd av noen som har gått i gjennom det samme som du nå gjør ? Ta et oppgjør med det, ikke ødelegg livet ditt med å ikke kunne være deg selv.
Gangerolv Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, Coolaid skrev: Har du brukt p-piller ? Hvorfor det ? Ellers, vil jeg bare si heia deg ! Håper du finner ut av det. Kanskje du kan ta kontakt med trans personer slik at du får gode råd av noen som har gått i gjennom det samme som du nå gjør ? Ta et oppgjør med det, ikke ødelegg livet ditt med å ikke kunne være deg selv. For å bli mer feminim :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 Synes det er så merkelig å lese om menn som ønsker å være kvinner. Er selv kvinne og skulle ønske jeg var født mann. Jeg finner ikke noe positivt ved å være kvinne. Men kan man være hetero, og likevel være "født i feil kropp"? Anonymkode: 0cee8...ab7 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 6 timer siden, Gangerolv skrev: For å bli mer feminim :-) Takk for oppklaringen. Og da blir man impotent? Finnes det ikke andre og bedre metoder ?
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2016 #14 Skrevet 5. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er så merkelig å lese om menn som ønsker å være kvinner. Er selv kvinne og skulle ønske jeg var født mann. Jeg finner ikke noe positivt ved å være kvinne. Men kan man være hetero, og likevel være "født i feil kropp"? Anonymkode: 0cee8...ab7 Hvor seriøst er ønsket ditt om feks å være mann ? Hvorfor er det ikke noe positivt med å være kvinne? ...Jeg elsker kvinner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå