Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #1 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk til alle som gjør KG til et hyggelig sted å være når jeg behøver et ansvarsløst avbrekk. Folk er snillere, men kanskje også jeg har blitt snillere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Har du vært slem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 9 minutter siden, Testosteron skrev: Har du vært slem da? Ikke slem. Men kanskje litt bitter? Har slettet bruker og kommet tilbake flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #4 Del Skrevet 4. mars 2016 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #5 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Bare hyggelig. Ditto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #6 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Citronella skrev: Ditto. Gratulerer med innlegg 300, og 666 tomler/stemmer/hva faen det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Gratulerer med innlegg 300, og 666 tomler/stemmer/hva faen det er! OMG! Det må være et tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 Slenger meg på. Du er en hyggelig person @Citronella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #9 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Slenger meg på. Du er en hyggelig person @Citronella Verdens beste klem. Og rosa! Jeg ble oppriktig glad nå, @Cartman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #10 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, Citronella skrev: Verdens beste klem. Og rosa! Jeg ble oppriktig glad nå, @Cartman Bare hyggelig. Cartman har alltid en klem på lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 Spread luuve (hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #12 Del Skrevet 4. mars 2016 9 minutter siden, FruPotter skrev: Spread luuve (hehe) Oh! Den skjønte jeg ikke @FruPotter? Jeg er ikke norsk, og sliter litt med det subtile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #13 Del Skrevet 4. mars 2016 27 minutter siden, Cartman skrev: Bare hyggelig. Cartman har alltid en klem på lager Det skal jeg huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 4. mars 2016 #14 Del Skrevet 4. mars 2016 37 minutter siden, Citronella skrev: Oh! Den skjønte jeg ikke @FruPotter? Jeg er ikke norsk, og sliter litt med det subtile. Ingen problem! Spread love - Spre kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 4. mars 2016 #15 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, FruPotter skrev: Ingen problem! Spread love - Spre kjærlighet Kjærlighet - det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #16 Del Skrevet 5. mars 2016 Ah! Jeg digger deg, citronella. Anonymkode: 04b0d...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #17 Del Skrevet 5. mars 2016 10 timer siden, Citronella skrev: Takk til alle som gjør KG til et hyggelig sted å være når jeg behøver et ansvarsløst avbrekk. Folk er snillere, men kanskje også jeg har blitt snillere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 6. mars 2016 #18 Del Skrevet 6. mars 2016 17 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Takk, @Dr. Cid & Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå