Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er det noen av dere som har prøvd Decrusto peel-off mask? Den svarte, orginale.

Har bestilt den + fuktighetskrem derfra nå, og er så spent på resultatet :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, så akkurat på bloggen til Sophie, og lurer på om det er noe tess :)

AnonymBruker
Skrevet

De har nok bare betalt Sofie Elise 40-50.000kr for et innlegg. JA, det er det det koster (vet dette av sikre kilder) Det er merket annonse med miniatyrskrift. Hun har ingen troverdighet i det hele tatt, noe forøvrig ingen bloggere har som tar betalt for å lage innlegg! Greit at de tjener penger men å ta betalt for innlegg er som om motebladene skulle ta betalt for redaksjonelt innhold.  

Anonymkode: 0e240...745

• Liker 2
  • 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den, og brukte den ofte.. Helt til jeg endte opp med "huller" i huden. Er kjempe stygt og får ikke dekket det med sminke. Etter å ha brukt den 2 ganger i uken (som var anbefalt) i ca 2 mnd endte jeg opp med ekstremt rød og sår hud som endte opp med å se ut som om jeg hadde blåmerker der jeg hadde påført masken. Kan godt hende at det bare er min hud som ikke tåler den, men jeg ville ikke ha anbefalt å bruke den. Spør heller en dermatolog(hudlege) om hva som er lurt å bruke for akkurat din hud.  

Anonymkode: b09ce...069

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale den :)  jeg får babymyk hud etter å ha brukt den! det samme gjelder kremen, veldig god krem.

Anonymkode: 054be...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...