Gå til innhold

Holder ikke på med noen... for første gang i mitt liv!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og for første gang i mitt liv holder jeg ikke på med noen menn. Ikke en flørt, ingen teksting med noen eller ha en som er interessert i meg uten at jeg er interessert i dem. Jeg er med på sukker og Tinder, men det er ikke mye spennende som skjer der heller. Dette er en veldig uvant situasjon for meg. Selv om jeg ikke har vært i forhold alle årene i mitt voksne liv så har det alltid vært noen i mellom forholdene, en som man flørter med eller noe. Er det bare meg som har det helt dødt på kjærlighetsfronten for tiden?

Anonymkode: e8763...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du holde på med noen? Er du så usikker på deg selv at du ikke klarer være alene? 

Anonymkode: 27259...98e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du holde på med noen? Er du så usikker på deg selv at du ikke klarer være alene? 

Kjøper dette

Anonymkode: 8b3d5...72a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det at man holder på med noen synonymt med at jeg er usikker? Tror mange har kontakt med folk de flørter litt med når de er singel uten at det betyr at de har selvtillitsproblemer av den grunn. Denne gangen er det helt og holdent mitt valg at jeg ikke holder på med noen, det har alltid vært noen som har vært interessert så det har bare blitt sånn at jeg har småflørtet mellom forhold uten at jeg nødvendigvis har vært interessert...Jeg må være supersikker på meg selv nå da iallfall ifølge deg siden jeg ikke holder på med noen. Uansett så tror jeg det ligger i menneskets natur å ville være sammen med noen uten at jeg skal gå videre inn på den diskusjonen😜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det at man holder på med noen synonymt med at jeg er usikker? Tror mange har kontakt med folk de flørter litt med når de er singel uten at det betyr at de har selvtillitsproblemer av den grunn. Denne gangen er det helt og holdent mitt valg at jeg ikke holder på med noen, det har alltid vært noen som har vært interessert så det har bare blitt sånn at jeg har småflørtet mellom forhold uten at jeg nødvendigvis har vært interessert...Jeg må være supersikker på meg selv nå da iallfall ifølge deg siden jeg ikke holder på med noen. Uansett så tror jeg det ligger i menneskets natur å ville være sammen med noen uten at jeg skal gå videre inn på den diskusjonen😜

Det virker jo som du er ute etter bekreftelse fra menn, og det i seg selv er jo tegn på usikkerhet. Om du er det kan jeg ikke uttale om, men det er jo synd da, at du føler du MÅ holde på med noen. Er du veldig ung?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker jo som du er ute etter bekreftelse fra menn, og det i seg selv er jo tegn på usikkerhet. Om du er det kan jeg ikke uttale om, men det er jo synd da, at du føler du MÅ holde på med noen. Er du veldig ung?

Er i midten av 30-årene. Så ja, veldig ung😜

Skrevet

Vi er mange i samme båt. :) Nyt tiden som singel! Plutselig er den forbi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...