Gå til innhold

Hvorfor har "alle" fitnessutøvere silikonbryster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen viser. Tror jeg knapt har sett en kvinnelig fitnessutøver uten silikonimplantater. Hadde vært forfriskende å se folk som hadde vært komfortable med kroppen sin som den er naturlig, selv om de trener hardt og målrettet, uten å dytte inn fremmedlegemer. Det er jo ikke akkurat spesielt fint heller. Når fettprosenten blir lav så ser man jo omrisset av implantatene... 

Anonymkode: 620c5...d6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det lave fettprosenten gjør at de mister det meste av bryster tenker jeg  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brystene forsvinner jo når man trener så hardt. Da ser de ut som en mann, så jeg skjønner godt de tar silikon. 

Anonymkode: 7f320...913

Gjest Vena Cava
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen viser. Tror jeg knapt har sett en kvinnelig fitnessutøver uten silikonimplantater. Hadde vært forfriskende å se folk som hadde vært komfortable med kroppen sin som den er naturlig, selv om de trener hardt og målrettet, uten å dytte inn fremmedlegemer. Det er jo ikke akkurat spesielt fint heller. Når fettprosenten blir lav så ser man jo omrisset av implantatene... 

Anonymkode: 620c5...d6b

Det er vel fordi de natuelige puppene forsvinner når de trener bort så og alt av kroppsfett. Jeg forstår dem på en måte. Men samtidig savner jeg en mellomting jeg da. Hadde det vært meg hadde jeg heller operert inn små innlegg slik at ikke kontrasten ble så fremtredende og synlig. Men noen liker sikkert den fake looken da. Og det må de må få lov til å gjøre☺

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brystene forsvinner jo når man trener så hardt. Da ser de ut som en mann, så jeg skjønner godt de tar silikon. 

Anonymkode: 7f320...913

Brystene forsvinner ikke pga hard trening, men fordi fettprosenten er så lav. Brystene består for det meste av fettvev.

Anonymkode: 70183...ea5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...