AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Del Skrevet 4. mars 2016 I samtlige tråder som går igjen her på KG så er det personlighet, personlighet og personlighet. I en tråd som går her for øyeblikket diskuteres det hvorvidt kjæresten er pen/ikke pen. Håper mange av dere som avgir svar som går mye på personlighet svarer her, ønsker å høre hva dere legger i god personlighet. Hva er fin personlighet ? Hva bra personlighet? Hva tiltrekker med personlighet? Kjør! Kan ikke vente på svar...GOD fredagskveld alle! Anonymkode: 6b973...746 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 31 visninger, burde vært 31 svar. Kom igjen Anonymkode: 6b973...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg liker personer som er noe å bryne meg på der jeg trenger og utfordres. Det både gjelder venninner og menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Del Skrevet 4. mars 2016 Folk som ikke er så selvhøytidelige, og tåler en grovis. De liker jeg Anonymkode: c064a...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss/usikker Skrevet 4. mars 2016 #5 Del Skrevet 4. mars 2016 Om du er empatisk, forståelsesfull og rettferdig kommer du langt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 4. mars 2016 #6 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 Ha god selvironi. Kunne le av seg selv. Godta at andre ser annerledes på ting enn deg selv og like de like mye for det. Være hyggelig og hjelpsom. Vise takknemlighet. Unne andre det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 Se for deg en brunost. Den er myk og god, saftig og deilig, mørk og mystisk. Du kan skrelle av lag etter lag og den er like god hele veien. Den holder seg godt over lengre tid og du kan aldri få nok av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #9 Del Skrevet 4. mars 2016 Ærlig, lojal og empatisk. Ikke være redd for å stå for sine egne meninger og holdninger, men likevel ikke være veldig sær og bastant. En god dose selvironi og halvgrov humor (uten å bli helt pervers og ekkel). Elskverdig og seg selv 100% ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 4. mars 2016 #10 Del Skrevet 4. mars 2016 - En person med humor som ikke tar alt så himla seriøst. - Det er også greit om personen er omsorgsfull (bryr seg om andre = empati), eier i alle fall litt folkeskikk og i tillegg er realistisk. Irriterer meg grønn over naive mennesker, spesielt de som tror at alt kommer servert på sølvfat av å ikke gjøre en drit. F.eks. å vente på en jobb uten å en gang søke... - Det er også fint om personen er avslappet, jordnær og kan snakke om det meste. Liker å kunne ha litt dypere samtaler, og ikke bare: "ja været... det er fint i dag, det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 Om man er mann er nok det viktigste å være utadvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Del Skrevet 4. mars 2016 21 minutter siden, Summers skrev: Om man er mann er nok det viktigste å være utadvendt. Lol Anonymkode: 65a2e...f7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #13 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva jeg liker i menn: Intelligens Innsikt og forståelse for hvordan mennesker fungerer Humor Søt Laidback Anonymkode: f2eeb...19a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snape Skrevet 4. mars 2016 #14 Del Skrevet 4. mars 2016 Lite selvhøytidelig og mye selvironi. Humor er alfa og omega. Eventyrlysten og spontan, samtidig som personen er avslappet og greier å ta livet med ro. Empatisk og lojal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå