AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, tror jeg mest har behov for å lufte tankene. Jeg har datet en mann de siste tre ukene, vi har møttes 5-6 ganger. Jeg har ikke lett for å forelske meg, opplever somregel god kjemi med menn jeg treffer men det stopper ofte der. Med han jeg har truffet nå har jeg en veldig god kjemi med, itillegg til at jeg har blitt tiltrukket og betatt av han. Det som er skummelt er at jeg føler jeg har så mye å miste, har aldri opplevd å likt en mann så godt og er utrolig redd for å vise han for mye interesse. Fram til nå er det han som har tatt mest initiativ og vist mest interesse, men etter han reiste for en uke siden har jeg hørt lite fra han. Vi blir tre uker borte fra hverandre. Selv om han ikke ga meg noe grunn til det når vi har møttes, tar jeg meg selv i å bli så usikker, redd for at kjemien og stemningen skal være forandret når vi forhåpentlig treffes igjen... har så lyst til å sende melding evt ringe han, men fikk litt lunken interesse på mandag så vil vente til han tar kontakt nå. Kan jo hende at han mener vi ikke trenger å ha så mye kontakt (mld, tlf) før vi treffes igjen, men syns tre uker er så lenge nå i starten.....og hvis han virkelig liker meg tenker han vel på meg og tar seg tid til å sende en melding? Dette tar opp altfor mye av tankene om dagene, syns nesten det er mer slitsomt enn godt å ha truffet en som jeg hsr falt sånn for. Noen som har det som meg? Lignende situasjon? Andre tanker? Anonymkode: 80059...895
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Er i en nesten lik situasjon som deg. Trenger også råd! Anonymkode: 839fd...e18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Pass på at du ikke viser for lite interesse. Det finnes begrensninger over hvor mye tid en mann med verdighet gidder å bruke på en person som virker uintressert over tid. Å anta og drive å spille spill for å ikke miste han kan i verste fall føre til missforståelser som ødelegger for dere begge. Anonymkode: 4f4fc...037 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Ja sant som du sier, jeg prøver å ikke vise for lite interesse. Nå var det jeg som tok kontakt sist, og det begynner å bli noen dager/nesten en uke siden... han har vært på reise med jobben i helgen så forstår at han er opptatt. Men likevel... Bør jeg ta kontakt? Nesten en uke uten at han har tatt kontakt viser jo kanskje at han ikke er så interessert? Ikke vet jeg. Ts Anonymkode: 80059...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå