AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Del Skrevet 4. mars 2016 Ønsker å kjøpe moren min som fyller 60 et nydelig gavesett med kvalitetsprodukter fra Matis. Hun bruker apotek-produkter, har det meste ellers, så tenkte det kunne være en fin gave. Så sier samboeren min at det er frekt, og han ikke vil ha navnet sitt på gaven. Tanken har aldri slått meg en gang - hva mener dere? Hun er 60, og holder seg bra. Anonymkode: d0575...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Om din mor er av den typen som henger seg opp i enhver liten tekstfrase på en kremkrukke, og tolker alt i verste mening, så blir det sikkert oppfattet som "Jasså. Du synes jeg ser eldre ut enn jeg er !" Om hun er litt mer avslappet enn det, så er det en helt super gave (forutsetning: At årsaken til bruk av apotekprodukter ikke er allergi). Og det er en gave som brukes opp, ikke noe dill som skal plasseres i en hylle. Min mor hadde satt stor pris på en slik gave (om hun ikke hadde vær allergisk for absolutt alt som inneholder så mye som et eneste spor av en ingrediens som har vært lagret nærmere enn 1 km fra noe som inneholder parfyme ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Mis(s)Understood skrev: Om din mor er av den typen som henger seg opp i enhver liten tekstfrase på en kremkrukke, og tolker alt i verste mening, så blir det sikkert oppfattet som "Jasså. Du synes jeg ser eldre ut enn jeg er !" Om hun er litt mer avslappet enn det, så er det en helt super gave (forutsetning: At årsaken til bruk av apotekprodukter ikke er allergi). Og det er en gave som brukes opp, ikke noe dill som skal plasseres i en hylle. Min mor hadde satt stor pris på en slik gave (om hun ikke hadde vær allergisk for absolutt alt som inneholder så mye som et eneste spor av en ingrediens som har vært lagret nærmere enn 1 km fra noe som inneholder parfyme ) Jeg har gjort veldig mye research for å finne gode produkter, og vet de passer hudtypen hennes. Kan ikke se for meg at mamma vil synes det er frekt, nei. Jeg personlig hadde blitt kjempeglad for det. Anonymkode: d0575...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 4. mars 2016 #4 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort veldig mye research for å finne gode produkter, og vet de passer hudtypen hennes. Kan ikke se for meg at mamma vil synes det er frekt, nei. Jeg personlig hadde blitt kjempeglad for det. Anonymkode: d0575...be7 Da synes jeg du skal gi henne gaven med verdens beste samvittighet, - og om han du deler hus med virkelig ikke vil ha navnet sitt på gratulasjonskortet så kjenner han kanskje ikke din mor så godt ennå? - og du har fått 10 tusen krystallklare signaler om hva hans mor ikke bør få når hun fyller år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4. mars 2016 #5 Del Skrevet 4. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å kjøpe moren min som fyller 60 et nydelig gavesett med kvalitetsprodukter fra Matis. Hun bruker apotek-produkter, har det meste ellers, så tenkte det kunne være en fin gave. Så sier samboeren min at det er frekt, og han ikke vil ha navnet sitt på gaven. Tanken har aldri slått meg en gang - hva mener dere? Hun er 60, og holder seg bra. Anonymkode: d0575...be7 Tanken som slår meg er at samboeren din ville reagert om han fikk en slik gave - på seg selv kjenner man andre - og derfor tror han at moren din vil reagere. Du, derimot, ville ikke reagert om du fikk en slik gave - og dermed tror du heller ikke at moren din vil reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 4. mars 2016 #6 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg synes ikke det er frekt i det hele tatt Men det er jo du som kjenner moren din best, og sikker vet best om dette er noe hun ville tatt seg nær av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 Hvis hun er 60 så er jo det den eneste riktige kremen.... gi den og ikke skriv på samboer slik han ber om- det blir pinlig for han når dere skal gi gaven dersom han ikke har fixet gave selv 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg er 53, og ville blitt kjempeglad for denne gaven! Anonymkode: 3e878...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mars 2016 #9 Del Skrevet 5. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å kjøpe moren min som fyller 60 et nydelig gavesett med kvalitetsprodukter fra Matis. Hun bruker apotek-produkter, har det meste ellers, så tenkte det kunne være en fin gave. Så sier samboeren min at det er frekt, og han ikke vil ha navnet sitt på gaven. Tanken har aldri slått meg en gang - hva mener dere? Hun er 60, og holder seg bra. Anonymkode: d0575...be7 Samboeren din er sjarmerende omtenksom: -) Men gaven er fin den da. Gi i vei: -) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
King in the North Skrevet 5. mars 2016 #10 Del Skrevet 5. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å kjøpe moren min som fyller 60 et nydelig gavesett med kvalitetsprodukter fra Matis. Hun bruker apotek-produkter, har det meste ellers, så tenkte det kunne være en fin gave. Så sier samboeren min at det er frekt, og han ikke vil ha navnet sitt på gaven. Tanken har aldri slått meg en gang - hva mener dere? Hun er 60, og holder seg bra. Anonymkode: d0575...be7 Omtrent like frekt som å gi en ungdom parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juanita Skrevet 5. mars 2016 #11 Del Skrevet 5. mars 2016 Ikke frekt akkurat, men litt kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 5. mars 2016 #12 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg hadde blitt megaglad jeg, og jeg er 25 , men hadde jeg vært 60 hadde jeg fortsatt blitt like glad vil jeg tro. Elsker type sånne gaver. Spesielt når det er kvalitetsprodukter. Synes det er en bra gave ide jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Del Skrevet 5. mars 2016 Det samme skjedde her: Svigermor ønsket seg antirynkekrem til jul. Jeg er god på hudpleie, kjøpte en bra en og pakke pent inn. "Hva?! Synes du jeg er gammel?!" Så var hun sur hele jula, for alt jeg gjør er galt. Anonymkode: db3d9...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #14 Del Skrevet 5. mars 2016 Samboeren din må sette seg inn i hudpleie om han skal mene noe om dette. Finnes vel ikke hudkremer til damer på 60 uten anti-age? Anonymkode: f26be...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #15 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er sikkert fordi han er mann at han mener det. "Anti-age" er vel ikke et mye brukt begrep blant menn. Mens for oss kvinner så er det vanlig fra 35 og oppover. Jeg er 40 og ville ikke trodd at noen tror jeg ser gammel ut om jeg fikk anti-age-krem. Det er jo ment for å forebygge. Anonymkode: a37ff...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #16 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg er rett over 30, og fikk anti-wrinkle krem av både mannen og svigers til jul Jeg ble kjempeglad, for jeg har begynt å få linjer i fjeset og grå hår etter fødsel Anonymkode: 17f34...8b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå