AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #81 Del Skrevet 27. mars 2016 Me kan jo gjera om skapelsesberetninga og seia som så. Gud så at sjimpansane var dumme og hårete, og tok ut ein hann og ei ho frå dei, ga dei eit klokare hovud, og skapte dei vakrare og hårlause. Slik vart mennesket til. Anonymkode: 736c3...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2016 #82 Del Skrevet 30. mars 2016 Tråden ryddet for rasistiske uttalelser. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 9. april 2016 #83 Del Skrevet 9. april 2016 AnonymBruker skrev (På 4.3.2016 den 18.50): Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d Ekspander Psykologer Kan kanskje litt om Freud og Nietzshe. La dem uttale seg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. april 2016 #84 Del Skrevet 12. april 2016 Sjølvsagt er vi dyr, kva elles skulle vi vere? Det er ikkje så hyggeleg å omtale menneske som dyr, for då ville vi sjå at vi er den arten som har vokst mest utover den naturlege populasjonen av dei alle, og dermed ville det vere altfor lett å sjå at vi burde skjære ganske kraftig ned på folketalet. Men å tilrå jakt på svake og sjuke individ, kvinner i fruktbar alder, "ungdyr" osb for å få ned talet på menneske fell jo ikkje i så god jord, sjølv om det frå eit overordna syn ville vere til det betre for økosystemet. For ordens skuld, eg talar ikkje til fordel for jakt og nedslakting av menneske, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 14. april 2016 #85 Del Skrevet 14. april 2016 Tigress skrev (På 12.4.2016 den 8.02): Sjølvsagt er vi dyr, kva elles skulle vi vere? Det er ikkje så hyggeleg å omtale menneske som dyr, for då ville vi sjå at vi er den arten som har vokst mest utover den naturlege populasjonen av dei alle, og dermed ville det vere altfor lett å sjå at vi burde skjære ganske kraftig ned på folketalet. Men å tilrå jakt på svake og sjuke individ, kvinner i fruktbar alder, "ungdyr" osb for å få ned talet på menneske fell jo ikkje i så god jord, sjølv om det frå eit overordna syn ville vere til det betre for økosystemet. For ordens skuld, eg talar ikkje til fordel for jakt og nedslakting av menneske, altså! Ekspander Hvem er "vi" som skal skjære ned på folketallet? Hvilke data bygger du denne hypotesen på?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 14. april 2016 #86 Del Skrevet 14. april 2016 debatant skrev (På 14.4.2016 den 4.45): Hvem er "vi" som skal skjære ned på folketallet? Hvilke data bygger du denne hypotesen på?? Ekspander Eg trur ikkje eg treng data i det heile for å seie noko om dette. Kven "vi" er, eller burde vere, er sjølvsagt vi menneske, altså alle saman, men sidan eg som du ser ikkje legg opp til at dette er noko som går an i praksis, er det heilt uinteressant kven "vi" er. Det er ikkje gjennomførbart uansett. Poenget var å seie noko halvflåsete om kvifor det kan vere greitt å unngå å kalle menneske dyr, og samstundes gje eit lite spark til den arrogante haldninga vi har til å utrydde og regulere bestandar som er "for store" - altså så store at dei på eit eller anna vis plagar oss - utan å sjå på vår eigen art, og å vurdere om det er vi menneske som er problemet. Og det trur eg ikkje eg treng data for å seie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 14. april 2016 #87 Del Skrevet 14. april 2016 Tigress skrev (På 14.4.2016 den 6.58): Eg trur ikkje eg treng data i det heile for å seie noko om dette. Kven "vi" er, eller burde vere, er sjølvsagt vi menneske, altså alle saman, men sidan eg som du ser ikkje legg opp til at dette er noko som går an i praksis, er det heilt uinteressant kven "vi" er. Det er ikkje gjennomførbart uansett. Poenget var å seie noko halvflåsete om kvifor det kan vere greitt å unngå å kalle menneske dyr, og samstundes gje eit lite spark til den arrogante haldninga vi har til å utrydde og regulere bestandar som er "for store" - altså så store at dei på eit eller anna vis plagar oss - utan å sjå på vår eigen art, og å vurdere om det er vi menneske som er problemet. Og det trur eg ikkje eg treng data for å seie. Ekspander jeg representerer definitivt ikke "vi", og flere med meg. Synes din respekt for mennesker er skremmende lav. Derfor reagerte jeg. På jorda har vi masse plass og masse resurser. Overbefolkning er ikke et problem. Ja jeg mener mennesker har langt høyere verdi enn både blåhval og isbjørn. Uten at jeg ønsker å redusere isbjørn og blåhvalbestanden av den grunn. Mennesker er tross alt den eneste og viktigste resursen vi har. Hva med å ta vare på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #88 Del Skrevet 14. april 2016 Nei, vi er ikke dyr. Anonymkode: 817fb...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #89 Del Skrevet 14. april 2016 AnonymBruker skrev (På 14.4.2016 den 15.38): Nei, vi er ikke dyr. Anonymkode: 817fb...ce8 Ekspander Hva er vi da? Anonymkode: 01bea...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #90 Del Skrevet 14. april 2016 AnonymBruker skrev (På 14.4.2016 den 15.52): Hva er vi da? Anonymkode: 01bea...21e Ekspander Mennesker. Anonymkode: 817fb...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 15. april 2016 #91 Del Skrevet 15. april 2016 AnonymBruker skrev (På 14.4.2016 den 16.36): Mennesker Ekspander Er mennesker primater ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. april 2016 #92 Del Skrevet 16. april 2016 Siden vi alle er bygget opp av de samme aminosyrene, er det fantastiske at det er nok med litt ulik arrangement av dem for å skape det mangfoldet vi ser her på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #93 Del Skrevet 17. april 2016 debatant skrev (På 14.4.2016 den 15.36): jeg representerer definitivt ikke "vi", og flere med meg. Synes din respekt for mennesker er skremmende lav. Derfor reagerte jeg. På jorda har vi masse plass og masse resurser. Overbefolkning er ikke et problem. Ja jeg mener mennesker har langt høyere verdi enn både blåhval og isbjørn. Uten at jeg ønsker å redusere isbjørn og blåhvalbestanden av den grunn. Mennesker er tross alt den eneste og viktigste resursen vi har. Hva med å ta vare på den? Ekspander Din forhelligelse av mennesker er skremmende for meg. Jorda er selvfølgelig den viktigste ressursen vi har. Anonymkode: 87cb5...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 17. april 2016 #94 Del Skrevet 17. april 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.4.2016 den 6.07): Din forhelligelse av mennesker er skremmende for meg. Jorda er selvfølgelig den viktigste ressursen vi har. Anonymkode: 87cb5...acc Ekspander Det er vår plikt å ta vare på hverandre. Ditt menneskesyn skremmer meg. Så det er "du" som er "vi". Du hadde neppe overlevd en vinter i norge uten at det fantes folk rundt deg som kunne nyttegjøre seg av ting. Endret 17. april 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 19. april 2016 #95 Del Skrevet 19. april 2016 debatant skrev (På 14.4.2016 den 15.36): jeg representerer definitivt ikke "vi", og flere med meg. Synes din respekt for mennesker er skremmende lav. Derfor reagerte jeg. På jorda har vi masse plass og masse resurser. Overbefolkning er ikke et problem. Ja jeg mener mennesker har langt høyere verdi enn både blåhval og isbjørn. Uten at jeg ønsker å redusere isbjørn og blåhvalbestanden av den grunn. Mennesker er tross alt den eneste og viktigste resursen vi har. Hva med å ta vare på den? Ekspander Det er jo rett, eg har ikkje så stor respekt for menneske. Menneska har så vidt eg kan sjå ikkje gjort seg særleg fortent til respekt, og eg synest det er skremmande korleis menneske sett seg over dyr, og til dømes synest dei har rett til å avgjere kva dyr og artar som skal få leve kor. Eg synest det er umoralsk, arrogant og syner ei til dels total ansvarsfråskriving. Slikt fortener ikkje respekt i det heile. Eg synest ikkje menneske er den einaste og viktigaste ressursen vi har, altså, langt i frå, mennesket er tvert om den største trusselen mot den viktigaste ressursen vår, som er den kloden vi lever på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. april 2016 #96 Del Skrevet 19. april 2016 Tigress skrev (På 19.4.2016 den 8.46): Det er jo rett, eg har ikkje så stor respekt for menneske. Menneska har så vidt eg kan sjå ikkje gjort seg særleg fortent til respekt, og eg synest det er skremmande korleis menneske sett seg over dyr, og til dømes synest dei har rett til å avgjere kva dyr og artar som skal få leve kor. Eg synest det er umoralsk, arrogant og syner ei til dels total ansvarsfråskriving. Slikt fortener ikkje respekt i det heile. Eg synest ikkje menneske er den einaste og viktigaste ressursen vi har, altså, langt i frå, mennesket er tvert om den største trusselen mot den viktigaste ressursen vår, som er den kloden vi lever på. Ekspander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 19. april 2016 #97 Del Skrevet 19. april 2016 Forresten: https://snl.no/mennesket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2016 #98 Del Skrevet 19. april 2016 Mennesker er da pattedyr, ikke sant? Anonymkode: ec01f...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 19. april 2016 #99 Del Skrevet 19. april 2016 AnonymBruker skrev (På 19.4.2016 den 13.44): Mennesker er da pattedyr, ikke sant? Anonymkode: ec01f...1d2 Ekspander Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 19. april 2016 #100 Del Skrevet 19. april 2016 Tigerstaden skrev (På 19.4.2016 den 13.53): Ja! Ekspander For et herlig selvbilde du har.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå