Midgard Skrevet 4. mars 2016 #21 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er mange sompersonlig blir fornærmet om man sier at de er dyr, det er ikke politisk korrekt. Politikk eller ikke, det er i allefall korrekt. (Dessuten så er det vel bare krf som politisk har noe problem med dette) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powski Skrevet 4. mars 2016 #22 Del Skrevet 4. mars 2016 Selvfølgelig er vi dyr :-) Fulgte du ikke med i naturfagtimene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #23 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, debatant skrev: Du kjenner vel din egen slekt best selv. Det er din slekt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #24 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hummels skrev: Det er din slekt også ikke bland meg inn i din slekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #25 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Den 04.03.2016 at 20.46, powski skrev: Selvfølgelig er vi dyr :-) Fulgte du ikke med i naturfagtimene? ............og vi ble presentert den blendende mangelen på uomstridte eksempler på evolusjonen. Endret 17. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #26 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, debatant skrev: ikke bland meg inn i din slekt Ikke bare min slekt. Hele verdens menneskelige befolkning sin slekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #27 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hummels skrev: Ikke bare min slekt. Hele verdens menneskelige befolkning sin slekt hvilke data bygger du den påstanden på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 4. mars 2016 #28 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d Hva tror du at vi er da? Virus? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #29 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Den 04.03.2016 at 20.57, Version 2.0 skrev: Hva tror du at vi er da? Virus? Mennesker er da ikke virus????????? Endret 17. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #30 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, debatant skrev: hvilke data bygger du den påstanden på? Vi ser jo en viss likhet på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #31 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, Hummels skrev: Vi ser jo en viss likhet på alle. Så du har ingen........... vi ser og at evolusjons svindel sjelden står lenger enn 5 år. Endret 4. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #32 Del Skrevet 4. mars 2016 4 minutter siden, debatant skrev: Så du har ingen........... vi ser og at evolusjons svindel sjelden står lenger enn 5 år. Hvorfor kaster du bort tiden på disse folkene. De kommer aldri til å akseptere at du har rett. Anonymkode: 0d432...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #33 Del Skrevet 4. mars 2016 Ikke alle liker å vite at de er i slekt med aper, men det er bare sånn om man liker det eller ikke. Menneskeaper er vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #34 Del Skrevet 4. mars 2016 3 minutter siden, Hummels skrev: Ikke alle liker å vite at de er i slekt med aper, men det er bare sånn om man liker det eller ikke. Menneskeaper er vi. så du mener at dine antakelser er riktige basert på dine antakelser?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. mars 2016 #35 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Men hvorfor bruker vi ordet "dyr" om oss selv så lite da..? Aldri hørt f.eks en politiker snakke om at vi er dyr.. og hvorfor kaller vi oss mennesker og ikke bruker dyr? Ikke i det hele tatt liksom? Anonymkode: 747e6...86d Fordi vi ikke er som andre dyr, og det liker vi å poengtere. Når mennesker kalles for dyr så er det stort sett i negativ forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #36 Del Skrevet 4. mars 2016 5 minutter siden, debatant skrev: så du mener at dine antakelser er riktige basert på dine antakelser?????????????? Det er fakta. Alle dyr har slektninger. Hvorfor er vi mennesker utenom? Er det bedre at vi er i slekt med edderkopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #37 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, Hummels skrev: Det er fakta. Alle dyr har slektninger. Hvorfor er vi mennesker utenom? Er det bedre at vi er i slekt med edderkopper? Så med fakta mener du din synsing?????????????? Endret 4. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #38 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d I hvilken sammenheng sa psykologen dette? Anonymkode: 4d506...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mars 2016 #39 Del Skrevet 4. mars 2016 Hva er vi dersom vi ikke er dyr da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #40 Del Skrevet 4. mars 2016 6 minutter siden, debatant skrev: Så med fakta mener du din synsing?????????????? Du kan lese om det overalt. Ikke noe kun jeg mener. Hør med forskere du og de som kan om det mer enn meg og deg. Hva mener du vi mennesker er? Bare en skapning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå