AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Del Skrevet 4. mars 2016 Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja. Det er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 Det sier læreren min og at vi er aper jeg som kristen irritterrer meg grønn over det Anonymkode: 32868...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2016 #4 Del Skrevet 4. mars 2016 Mennesket er primater og tilhører familien menneskeaper som også består av gibboner, gorilla, orangutang og sjimpanser. Som er en del av pattedyrene som også vi mennesker er en del av. Så ja mennesker er dyr. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Del Skrevet 4. mars 2016 Vi aper jo etter hverandre hele tiden Anonymkode: 11962...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #6 Del Skrevet 4. mars 2016 Mennesker er jo ikke dyre, du får kjøpt et til $50 på Haiti. Chiuvava eller hvordan i allverden man staver det, slike små råttehunder, de er svindyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 Takk for svar Men hvorfor bruker vi ordet "dyr" om oss selv så lite da..? Aldri hørt f.eks en politiker snakke om at vi er dyr.. og hvorfor kaller vi oss mennesker og ikke bruker dyr? Ikke i det hele tatt liksom? Anonymkode: 747e6...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Mennesker er jo ikke dyre, du får kjøpt et til $50 på Haiti. Chiuvava eller hvordan i allverden man staver det, slike små råttehunder, de er svindyre. Nei, villsvin er svindyre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 4. mars 2016 #9 Del Skrevet 4. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d Psykologen din har helt rett, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Del Skrevet 4. mars 2016 Har man ikke naturfag på skolen lenger, eller har den blitt "islamifisert"? Dette var barneskolekunnskap da jeg gikk på skolen. Anonymkode: 5360e...75d 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Men hvorfor bruker vi ordet "dyr" om oss selv så lite da..? Aldri hørt f.eks en politiker snakke om at vi er dyr.. og hvorfor kaller vi oss mennesker og ikke bruker dyr? Ikke i det hele tatt liksom? Anonymkode: 747e6...86d Hvorfor kaller vi hunder hunder og ikke dyr? Aldri hørt en politiker snakke om at hunder er dyr... Jeg har heller aldri hørt folk kalle jorden for en planet eller solen en stjerne i det siste. Morsomt hvordan taksonomi fungerer. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 4. mars 2016 #12 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Dette var barneskolekunnskap da jeg gikk på skolen. Det er nok det fortsatt, men siden det ikke står på facebook så er det ingen av ungdommene som vet det enda. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. mars 2016 #13 Del Skrevet 4. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har man ikke naturfag på skolen lenger, eller har den blitt "islamifisert"? Dette var barneskolekunnskap da jeg gikk på skolen. Anonymkode: 5360e...75d Gratulerer du greide og dra inn islam i en debatt som ikke har noe med islam å gjøre. Og det og ikke tro på at mennesker ikke er dyr har ingenting med Islam å gjøre. Er nok av kristne som ikke tror på at mennesker tilhører dyreriket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 4. mars 2016 #14 Del Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Hvorfor kaller vi hunder hunder og ikke dyr? Aldri hørt en politiker snakke om at hunder er dyr... Jeg har heller aldri hørt folk kalle jorden for en planet eller solen en stjerne i det siste. Morsomt hvordan taksonomi fungerer. Det virker kanskje som du ikke hører så godt etter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #15 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykologen min sa at mennesker er dyr, er det sant ... ? Er mennesker en form for dyreart..? Anonymkode: 747e6...86d Det er det evolusjonister og ateister prøver å fortelle oss :/ De vestige verden, det moderne demokratiet og moderne vitenskap bygger på at vi er skapt i Guds bilde. og er unike. Darwin som prøvde å fortelle oss hvordan verden hang sammen, bestod ikke engang teologi-studiet sitt. Endret 4. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #16 Del Skrevet 4. mars 2016 13 minutter siden, debatant skrev: Det er det evolusjonister og ateister prøver å fortelle oss :/ De vestige verden, det moderne demokratiet og moderne vitenskap bygger på at vi er skapt i Guds bilde. og er unike. Darwin som prøvde å fortelle oss hvordan verden hang sammen, bestod ikke engang teologi-studiet sitt. Korrekt men du kan ikke forevente at ateister forstår dette. Anonymkode: 0d432...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #17 Del Skrevet 4. mars 2016 41 minutter siden, Midgard skrev: Nei, villsvin er svindyre. Anonymkode: eedf7...812 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #18 Del Skrevet 4. mars 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Men hvorfor bruker vi ordet "dyr" om oss selv så lite da..? Aldri hørt f.eks en politiker snakke om at vi er dyr.. og hvorfor kaller vi oss mennesker og ikke bruker dyr? Ikke i det hele tatt liksom? Anonymkode: 747e6...86d Det er mange sompersonlig blir fornærmet om man sier at de er dyr, det er ikke politisk korrekt. Anonymkode: 01bea...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 4. mars 2016 #19 Del Skrevet 4. mars 2016 Ja mennesker er dyr. Vi er i slekt med apene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 4. mars 2016 #20 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) 2 minutter siden, Hummels skrev: Ja mennesker er dyr. Vi er i slekt med apene. Du kjenner vel din egen slekt best selv. Endret 4. mars 2016 av debatant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå