rutti Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Hei. Lurer på om det er noen her som har brukt tessem brudesalong i tr.heim? Og hvilke erfaringer har dere? Noen som har brukt den som ligger i vår frues gate eller noe da?
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #2 Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Jeg vet ikke hva de to salongene heter, men jeg har selv vært inne på den som ligger ved Leuthenhaven, og en venninne var inne på den som ligger borte ved Rosenborggaten. Jeg var på den ved Leuthenhaven da jeg skulle gifte meg men fortsatt ikke visste hvilken dato jeg skulle gifte meg. De var piss-sure og det var bare såvidt jeg fikk komme inn der når jeg ikke hadde dato klart. Nå ble det bryllupet avlyst, men om det ikke hadde blitt det skulle jeg ihvertfall ikke handlet der om de så hadde drømmekjolen. En venninne skulle leie en gallakjole til et militærball, men ble etter hva hun har fortalt meg bortimot nektet adgang til den ved Rosenborggaten, for de hadde en brud der inne. Hun lurte bare på om hun fikk se i fem minutter for å se om det var noe i hennes "gate" der og bestille time for prøving, men da fikk hun bare beskjed om at sånt passet seg ikke, særlig når hun ikke skulle gifte seg engang...!?! De jeg har hørt mye fint om er Eva Brud på Heimdal og så en annen som jeg ikke husker hva heter... men ingen av de to tidligere nevnte. Må legge til at dette er noen år siden, og at de kanskje har endret både ansatte og policy siden den gang.
rutti Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2004 Hei igjen. I går var jeg inne i to. Den tessem er den som ligger ved Leutenhaven eller hva du kalte det. Hun som var der virket veldig hyggelig da, men det er jo ikke sikkert? Skal dit å prøve i mårra, så finner jo d fort ut om det stemmer eller ikke. Den som ligger i Rosenborggate? Det må være Innherredsveien du tenker på? Var bare så vidt inni den en gang å så så vid. Likte meg ikke der jeg, men om jeg ikke finner drømmekjolen hos Tessem får jeg gå der. Var i den som ligger med Dolly, i Vår frues gate elller noe også, der var hun som jobbet hvertfall piss sur:) ogkledd opp i rosa kose klær fra topp til tå. Noen so har erfaring med dette? Ser at det er butikk på Heimdal også, men hvordan kommer man seg dit uten bil?=??
*tine* Skrevet 19. oktober 2004 #4 Skrevet 19. oktober 2004 Hei! Jeg leide min brudekjole hos Tessem - den som ligger på Leutenhaven- da vi giftet oss i fjor. Må bare si at jeg var kjempefornøyd med servicen, mange flotte kjoler hadde de også!
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #5 Skrevet 19. oktober 2004 Godt å høre det da:) Gruer meg litt oxo jeg. Åssen kjole hadde du? De har viss salg der nå oxo.
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #6 Skrevet 19. oktober 2004 Hei igjen. I går var jeg inne i to. Den tessem er den som ligger ved Leutenhaven eller hva du kalte det. Hun som var der virket veldig hyggelig da, men det er jo ikke sikkert? Skal dit å prøve i mårra, så finner jo d fort ut om det stemmer eller ikke. Den som ligger i Rosenborggate? Det må være Innherredsveien du tenker på? Var bare så vidt inni den en gang å så så vid. Likte meg ikke der jeg, men om jeg ikke finner drømmekjolen hos Tessem får jeg gå der. Var i den som ligger med Dolly, i Vår frues gate elller noe også, der var hun som jobbet hvertfall piss sur:) ogkledd opp i rosa kose klær fra topp til tå. Noen so har erfaring med dette? Ser at det er butikk på Heimdal også, men hvordan kommer man seg dit uten bil?=?? Stemmer det, den ligger i Innherredsveien- ved Rosenborggaten. Sikkert flere som jobber der........
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #7 Skrevet 19. oktober 2004 Hvis du ikke har bil tar du buss nummer 4, tror den stopper like utenfor Eva Brud.
Tusenogtredve Skrevet 19. oktober 2004 #9 Skrevet 19. oktober 2004 Bussen bruker drøyt 20 min til Heimdal. Ang. brudesalonger så var jeg innom Frøken Frue ned i byen (Karl Johans gate???). Det var ingen trivelig opplevelse.
Chiquita Skrevet 19. oktober 2004 #10 Skrevet 19. oktober 2004 EvaBrud på Heimdal anbefales virkelig. Fikk kjempemye hjelp med min brudekjole der (som jeg kjøpte på salg) Jeg fikk kjolen sydd om slik at den passet min gravide mage for 600,- (kjolen hadde egentlig glidelås bak, men de la inn snøring og tilpasset den ellers også, slik at den passet magen min) Flotte damer som jobber der!!! (de andre brudesalongene i Trondheim har jeg ikke noe erfaring med)
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2004 #11 Skrevet 19. oktober 2004 Evas Brud er ehlt klart mitt førstevalg her i byen
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #12 Skrevet 19. oktober 2004 Har du vært hos Tessem da? Jeg skal der i mårra å prøve. hvis ikke det funker får jeg ta bussen til Heimdal. Dere i Tr,heim, hvos kjøper man sko og sånn?
Gjest MrsL Skrevet 19. oktober 2004 #13 Skrevet 19. oktober 2004 Sko kan du finne på vanlig skobutikk. Men de har også sko på salongene. Vent på at de har salg, det gjorde jeg og kjøpte sko på Evas Brud til halv pris
rutti Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #14 Skrevet 19. oktober 2004 er salg hos tessem ut oktober da.. JIPPI
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2004 #15 Skrevet 19. oktober 2004 Buss 48 går direkte til Heimdal sentrum. 5 min å gå fra bussholdeplass max til EvaBrud. Skosalg /brudekjolesalg ut okt
Gjest Trondheimsbrud Skrevet 19. januar 2005 #16 Skrevet 19. januar 2005 Syns hun på EvaBrud var veldig hyggelig, men fant den fineste kjolen på Tessen - der er de også hyggelige og hjelpsomme og fleksible! Men du må ta deg en tur på frk-frue, det er en opplevelse... hihi, de er kjent for å være litt psyko. Og de har ingen respekt for hva du syns, det er faktisk ganske festlig..
rutti Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #17 Skrevet 19. januar 2005 Hvordan er det på frøken frue? Fortell Jeg har funnet kjolen min på Tessem, men er IKKE fornøyd med servicen der, så jeg skal fåm tilpasset kjolen min og sånn i kristiansand.
Harry's kvinne Skrevet 20. januar 2005 #18 Skrevet 20. januar 2005 Jeg har vært i alle fire salongene i Trondheim (Eva Brud på Heimdal, Tessem i byen, Excellent i Innherredsv og Frøken Frue i Karl J. gt.), samt Vitabella i Stjørdal, opptil flere ganger. Med unntak av Frøken Frue, har jeg bare positive opplevelser. De er kjempehyggelige og tålmodige, jeg har ofte vært der langt over den avtalte timen og de finner frem kjoler, sko, slør og utstyr, både det jeg ber om egne forslag. De har bare vært blide og koselige. Liker ikke å henge ut noen, men grunnen til at jeg ikke likte meg på Frøken Frue var at hun ( i brun kosedress den dagen jeg var der...) snakket nedlatende om de andre salongene og fikk meg til å føle meg dum (Jeg hater det når noen får meg til å virke dum!). Hun mente også jeg var for lite begeistret og var vel skuffet over at jeg ikke mistet pusten av kjolene, som hun sa jeg kom til å gjøre... Hadde mange flotte kjoler, men underlig kundebehandling...
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #20 Skrevet 20. januar 2005 *Huff*....Høres ut som FrøkenFrue og den vekselsvis rosa/brune kosedressdama er vel verd å holde seg unna...hvis man ikke burde gå dit for skrekkopplevelsens del,da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå