Gå til innhold

Ha sex med date som skal reise bort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på 5 dater med en fyr, han er superfin og alt det der. God kjemi. Hittil har vi kun kysset. Tingen er at han skal reise til USA på roadtrip i to måneder om ikke lenge.. Har egentlig kjempelyst til å ha sex med han,men er redd for å sitte hjemme og stresse med at han kanskje kommer til å møte noen andre på turen.. eller glemme meg:( Hva hadde dere gjort? Jeg er egentlig superkåt også :fnise: hadde det vært galt å ha sex med noen andre mens han er bortreist? Vi har ikke avtalt å være ekslusive eller noe slikt..

Anonymkode: ab0f0...a01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt sex.

Nei.

Skrevet

Om han ikke har ligget med deg i løpet av fem dater så er nok sjansen liten for at han har sex i løpet av en ferietur.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok jeg ville ventet til han kommer hjem igjen.

Men du gjør selvfølgelig som du føler for.:)

Anonymkode: c6d7c...d72

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok jeg ville ventet til han kommer hjem igjen.

Men du gjør selvfølgelig som du føler for.:)

Ja, er litt usikker.. Hvorfor ville du ventet? 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg selv den super tjenesten at du ikke har sex med han. Attraksjon er noe som bygges opp over tid. Vet det er så lett å være i følelsene og ta valg ut i fra det man ønsker der og da - men hvis han er genuint interessert i deg er det verdt å vente de mnd. Samtidig får du mulighet til å kjenne på hvordan han ivaretar deg/dere når han er bortreist.

Anonymkode: a9bcb...607

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er litt usikker.. Hvorfor ville du ventet? 

Vet ikke helt siden jeg aldri har vært i din situasjon. Men jeg innbiller meg at jeg ville ha savnet ham enda mer den tiden han var borte hvis vi hadde hatt første sexen rett før han dro. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på 5 dater med en fyr, han er superfin og alt det der. God kjemi. Hittil har vi kun kysset. Tingen er at han skal reise til USA på roadtrip i to måneder om ikke lenge.. Har egentlig kjempelyst til å ha sex med han,men er redd for å sitte hjemme og stresse med at han kanskje kommer til å møte noen andre på turen.. eller glemme meg:( Hva hadde dere gjort? Jeg er egentlig superkåt også :fnise: hadde det vært galt å ha sex med noen andre mens han er bortreist? Vi har ikke avtalt å være ekslusive eller noe slikt..

Nå føler jeg meg teit som skriver dette, for jeg vet at sjansen er kjempehiten for at vi dater samme fyr. Men min date skal også til USA i to måneder. Kan jeg spørre hvilken bokstav fornavnet hans starter på? Ble så nervøs nå 😟

Anonymkode: 0380c...a4b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør deg selv den super tjenesten at du ikke har sex med han. Attraksjon er noe som bygges opp over tid. Vet det er så lett å være i følelsene og ta valg ut i fra det man ønsker der og da - men hvis han er genuint interessert i deg er det verdt å vente de mnd. Samtidig får du mulighet til å kjenne på hvordan han ivaretar deg/dere når han er bortreist.

Anonymkode: a9bcb...607

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt siden jeg aldri har vært i din situasjon. Men jeg innbiller meg at jeg ville ha savnet ham enda mer den tiden han var borte hvis vi hadde hatt første sexen rett før han dro. :vetikke:

Egentlig enig.. kanskje like greit å vente og heller forhåpentligvis plukke opp tråden igjen når han kommer tilbake.. hvis han ikke er intr lenger når han kommer hjem, så var det vel ikke meant to be.. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå føler jeg meg teit som skriver dette, for jeg vet at sjansen er kjempehiten for at vi dater samme fyr. Men min date skal også til USA i to måneder. Kan jeg spørre hvilken bokstav fornavnet hans starter på? Ble så nervøs nå 😟

Oi :ohmy: Jeg tror ikke han jeg dater, dater flere.. men navnet hans begynner på T.

Fra trådstarter

Skrevet

The plot thickens:popcorn:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi :ohmy: Jeg tror ikke han jeg dater, dater flere.. men navnet hans begynner på T.

Fra trådstarter

Det som Anonymkode: 0380c...a4b skriver, trenger ikke å være sant.

Anonymkode: 08c55...a28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken by har dere datet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som Anonymkode: 0380c...a4b skriver, trenger ikke å være sant.

Nei, det har vel ingen sagt heller ;) 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra trådstarter

Nei, da er det ikke samme person. Puh! Vet at sjansen var liten, men blir jo helt tussete av denne datingen. Håper du finner ut av det!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...