Gå til innhold

Hvorfor er folk som sender bombetrusler og lignende så dumme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skjønner ikke dagens ungdom at man må sende inn bombe- og drapstrusler på måter som ikke kan spores? Hvorfor bruker fjolsene Jodel? Jodel har jo telefonnummeret deres! Man skulle trodd de hadde mer teknisk kompetanse...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Hvordan skjønner ikke dagens ungdom at man må sende inn bombe- og drapstrusler på måter som ikke kan spores? Hvorfor bruker fjolsene Jodel? Jodel har jo telefonnummeret deres! Man skulle trodd de hadde mer teknisk kompetanse...

Litt gøy å bivåne da,,,, :ler:

Anonymkode: 716c9...dc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normalt oppegående mennesker sender ikke bombetrusler.

Anonymkode: 2949e...3f0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De er dumme og umodne tullinger, enkelt og greit....

Anonymkode: 1fcb2...071

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Nå er det langt flere godt voksne mennesker som gjør dette enn ungdommer.

Anonymkode: 3bd63...2c4

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det langt flere godt voksne mennesker som gjør dette enn ungdommer.

Mener du gamlinger sitter hjemme og sender bombetrusler til skoler? Hvorfor? Kan du fortelle mer? Jeg synes inkompetente kriminelle er super fascinerende. Hvis jeg skulle sent en bombetrussel hadde jeg gjort det riktig.

AnonymBruker
Skrevet

Syntes du burde ha formulert deg litt annerledes.

Istedenfor å si:

Så burde du si:

Hvorfor er folk så dumme at de sender bombetrusler og lignende?

Har ikke hørt om noen eksempler på smarte folk som sender bombetrusler...

Anonymkode: 56e07...93e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Garantert gutter med små peniser som gjør dette. Kvinnfolk er mye snillere enn menn og driver ikke med sånt piss. 

Anonymkode: c076b...0fb

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

De har vel ikke lest "Bomb threats for dummies". 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Garantert gutter med små peniser som gjør dette. Kvinnfolk er mye snillere enn menn og driver ikke med sånt piss. 

Anonymkode: c076b...0fb

Trololololololololololololo.

Anonymkode: 1fcb2...071

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Mener du gamlinger sitter hjemme og sender bombetrusler til skoler? Hvorfor? Kan du fortelle mer? Jeg synes inkompetente kriminelle er super fascinerende. Hvis jeg skulle sent en bombetrussel hadde jeg gjort det riktig.

Jeg tror at du vet at jeg ikke snakker om gamlinger men folk som er mellom 30 og 60

AnonymBruker
Skrevet

Å sende bombetrussel er en dum handling, derfor blir det gjort av dumme folk.

Anonymkode: 43e51...420

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du burde ha formulert deg litt annerledes.

Istedenfor å si:

Så burde du si:

Hvorfor er folk så dumme at de sender bombetrusler og lignende?

Har ikke hørt om noen eksempler på smarte folk som sender bombetrusler...

Anonymkode: 56e07...93e

Men jeg mener jo det første. Motivasjonen deres til å sende bombetrusler er ikke så interessant. Metoden deres interesserer meg.

Skrevet

Dei er jo ikkje smarte nok til å gjere det på ein smartare måte! Det er ein viss sammenheng mellom ting her;)

Skrevet

Ingen smarte, oppegående mennesker ville sendt bombetrusler. Det er bare så langt bak mål. Derfor er metodene deres også av samme kaliber. 

Skrevet

De er unge og dumme. Sannsynligvis er de så vant til å gjøre alt med elektroniske gadgets uten å ha noen reell forståelse for hvordan det egentlig fungerer. De har tydeligvis glemt at det finnes hansker, saks, aviser og frimerker. 

AnonymBruker
Skrevet

De smarte kriminelle hører du aldri om, det er de dumme som kommer i nyhetene. Og de smarte kriminelle går som regel i dress og har ledende stillinger i næringslivet eller i staten/politikken.

Anonymkode: 55101...ba5

Skrevet

De fleste som truer med å sprenge skoler i lufta er gjerne ungdommer, ofte med en tilknytning til skolen. De er ikke nødvendigvis dumme, men som ungdommer flest selvopptatte og impulsive, og har kanskje atferdsvansker eller ikke fungerer bra sosialt. Evnen til å se ting i perspektiv og empati er fortsatt i utvikling hos tenåringer. Og det er også en av grunnene til at mobbing er så utbredt i denne aldersgruppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...