Gå til innhold

ant sengesett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange sengesett har dere til barna? Vi har 2 sett til datter 3 år, men vurderer å kjøpe flere? Hvor mange anbefales?

Anonymkode: 3ce90...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du synes 2 er nok så anbefaler jeg to. Dersom du føler du mangler ett så anbefaler jeg å kjøpe ett til.

:takke:

• Liker 2
Skrevet

Vi har fire sett pluss ett dynetrekk til vår på 1,5 år. Hadde sikkert holdt med tre :) avhenger jo litt av om de kaster opp eller tisser seg ut/tisser igjennom ofte.

AnonymBruker
Skrevet

To store Smartkasser smekk fulle av dynetrekk og putevar. 

Anonymkode: 00d96...531

AnonymBruker
Skrevet

Vår sønn har to sett dyne og pute og 4 sett med dynetrekk og putevar. Kommer godt med ved omgangssyke. ;)

Anonymkode: 37fc8...b68

Skrevet

Vi har 7 sett til guttungen. Jeg bytter på sengene hver uke, men vasker de ikke like ofte så greit å ha flere. Han har køyeseng også så går med 2 sett av gangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre til hvert barn. Hadde nok holdt med to, men har vært greit de gangene vi har hatt omgangssyken i hus.

Anonymkode: 6026f...d62

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, mammamy skrev:

Vi har 7 sett til guttungen. Jeg bytter på sengene hver uke, men vasker de ikke like ofte så greit å ha flere. Han har køyeseng også så går med 2 sett av gangen. 

OT: men bytter du på begge sengene i en køyeseng hver uke, selv om bare den ene senga har vært i bruk?? :hakeslepp: 

Anonymkode: 7edca...abf

• Liker 2
Skrevet

Som regel blir begge sengene også lekt i, og siden vi har både hund og katter bytter jeg på alle senger hver uke ja. 

AnonymBruker
Skrevet

3 stk sengesett og laken. Barnet er 6 år gammelt.

Anonymkode: 4a709...676

Skrevet

Har sikkert ti sett, bruker to. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...