AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Hvor vondt hadde dere dagen etter eggutak ? Jeg har ganske vondt å ligget på soffan i hele dag å ikke klart å giort noe som helst. Anonymkode: 8ae4c...848 1
ulvemamma Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Helt normalt var slakt på sofan selv dagen etterpå. Blir sakte bedre. Hjelper med paracet:-)
Siri_H Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Som svake mens-smerter. Ikke noe vondt egentlig, paracet tok det verste. Var tilbake på jobb uten problemer.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Som svake menssmerter og litt øm Anonymkode: b3137...8f5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Kveld samme dag som uttak var veldig vondt, dagen etter litt lettere men fremdeles ganske vondt. Er jo en grunn til at man sykemeldes mellom uttak og insett. Anonymkode: cd0c4...32a
Gjest Sisti Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Var overstimulert (ikke mye), så jeg var litt øm i magen, og måtte bevege meg ganske rolig. Men kunne fint jobbe (fikk ingen sykemelding heller). Hva som er normalt er veldig individuelt, så hold deg på sofaen du hvis det er det du trenger!
miore Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Jeg var lett overstimulert, og ble relativt øm. Det gikk helt fint så lenge jeg ikke beveget meg veldig brått. Kontorjobb gikk greit, men hadde jeg hatt en mer aktiv jobb hadde jeg nok måttet holde meg hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå