Gå til innhold

Ny laken, noen gode og rimelige?

PhilosopherSe7en

Anbefalte innlegg

Trenger nye laken til stort sett alle senger her i hus. Med andre ord litt forskjellige størrelser jeg er ute etter.

Ønsker ikke bruke så mye på det, men vil ha noen som er behagelig å ligge på.

Så enkelt og greit.

Har du noen laken du vil anbefale, eller eventuelt du vil fraråde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg letet nylig overalt. Startet tråd her. Ble anbefalt forskjellige steder. Stedet jeg endelig fant det jeg så etter var merkelig nok Coop Extra. Myk og good Jersey Laken. Rimelig også. Jeg betale 149 for en 160x200. Andre steder kostet denne 50,- kr mer. 

Anonymkode: a33d7...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

...sånn jersey stretch med strikk rundt hele. 

Anonymkode: a33d7...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs jo hva du liker å ligge på det da. Jersey, flanell, frotte, sateng? Jeg hater jersey-laken, noe av det verste jeg kan ligge på. Tynne og klistrer seg til ryggen om man svetter litt. 

Anonymkode: 7ce8a...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så har jeg aldri tenkt over hva stoff laken jeg har i dag er laget av. Vet at sateng er sykt digg på sengetøy, så kanskje det er like bra på laken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
29 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev:

Helt ærlig så har jeg aldri tenkt over hva stoff laken jeg har i dag er laget av. Vet at sateng er sykt digg på sengetøy, så kanskje det er like bra på laken?

Laken i bomullssateng er like digg! :) Men de du får på Nille og KId er ganske tynne og holder ikke så lenge. Høie har noen som er tykkere og bedre, men de koster litt mer. Jeg fant mine på en større Hansen og Dysvik, men de er sikkert å få mange andre steder. 

Anonymkode: 07010...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ha de for tynn. Da går det hull etter kort tid, samt det ser så usselt ut når alt under sees igjennom.

Hansen og Dysvik her i byen er blitt til Kid. Jeg får ta en liten runde i dag og se tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Laken i bomullssateng er like digg! :) Men de du får på Nille og KId er ganske tynne og holder ikke så lenge. Høie har noen som er tykkere og bedre, men de koster litt mer. Jeg fant mine på en større Hansen og Dysvik, men de er sikkert å få mange andre steder. 

Nille? Hvorfor skrev jeg Nille? Jeg mente Princess! Princess og Kid sine satenglaken er tynne og lite holdbare. Men de er gode når de er nye, og ganske rimelige, så det kan kanskje være et OK sted å starte for å finne ut om du har lyst til å investere litt mer eller ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jysk har faktisk mye fint om du ikke kjøper de der kjempe billige. Flanell, bomullssateng, jersey, etc. Egentlig alt. 

Anonymkode: d4240...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høie har bra laken i bomullsateng :)

Anonymkode: 1bd8e...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høie har bra laken i bomullsateng :)

Anonymkode: 1bd8e...6d9

Veldig gode, men ikke akkurat rimelige. :) Selv om det sikkert hjelper om man finner dem på tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...