PhilosopherSe7en Skrevet 4. mars 2016 #1 Del Skrevet 4. mars 2016 Trenger nye laken til stort sett alle senger her i hus. Med andre ord litt forskjellige størrelser jeg er ute etter. Ønsker ikke bruke så mye på det, men vil ha noen som er behagelig å ligge på. Så enkelt og greit. Har du noen laken du vil anbefale, eller eventuelt du vil fraråde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg letet nylig overalt. Startet tråd her. Ble anbefalt forskjellige steder. Stedet jeg endelig fant det jeg så etter var merkelig nok Coop Extra. Myk og good Jersey Laken. Rimelig også. Jeg betale 149 for en 160x200. Andre steder kostet denne 50,- kr mer. Anonymkode: a33d7...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Del Skrevet 4. mars 2016 ...sånn jersey stretch med strikk rundt hele. Anonymkode: a33d7...589 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2016 Takker. Fant ut at de har halv pris hos Kid, så får ta meg en tur dit å se hva de har http://www.kid.no/Product/Category.aspx?catid=202&subcatid=20203 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Del Skrevet 5. mars 2016 Det spørs jo hva du liker å ligge på det da. Jersey, flanell, frotte, sateng? Jeg hater jersey-laken, noe av det verste jeg kan ligge på. Tynne og klistrer seg til ryggen om man svetter litt. Anonymkode: 7ce8a...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2016 Helt ærlig så har jeg aldri tenkt over hva stoff laken jeg har i dag er laget av. Vet at sateng er sykt digg på sengetøy, så kanskje det er like bra på laken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Del Skrevet 5. mars 2016 29 minutter siden, PhilosopherSe7en skrev: Helt ærlig så har jeg aldri tenkt over hva stoff laken jeg har i dag er laget av. Vet at sateng er sykt digg på sengetøy, så kanskje det er like bra på laken? Laken i bomullssateng er like digg! Men de du får på Nille og KId er ganske tynne og holder ikke så lenge. Høie har noen som er tykkere og bedre, men de koster litt mer. Jeg fant mine på en større Hansen og Dysvik, men de er sikkert å få mange andre steder. Anonymkode: 07010...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 5. mars 2016 Vil ikke ha de for tynn. Da går det hull etter kort tid, samt det ser så usselt ut når alt under sees igjennom. Hansen og Dysvik her i byen er blitt til Kid. Jeg får ta en liten runde i dag og se tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Del Skrevet 5. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Laken i bomullssateng er like digg! Men de du får på Nille og KId er ganske tynne og holder ikke så lenge. Høie har noen som er tykkere og bedre, men de koster litt mer. Jeg fant mine på en større Hansen og Dysvik, men de er sikkert å få mange andre steder. Anonymkode: 07010...e43 Nille? Hvorfor skrev jeg Nille? Jeg mente Princess! Princess og Kid sine satenglaken er tynne og lite holdbare. Men de er gode når de er nye, og ganske rimelige, så det kan kanskje være et OK sted å starte for å finne ut om du har lyst til å investere litt mer eller ikke. Anonymkode: 07010...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Del Skrevet 5. mars 2016 Jysk har faktisk mye fint om du ikke kjøper de der kjempe billige. Flanell, bomullssateng, jersey, etc. Egentlig alt. Anonymkode: d4240...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Del Skrevet 5. mars 2016 Høie har bra laken i bomullsateng Anonymkode: 1bd8e...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #12 Del Skrevet 6. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høie har bra laken i bomullsateng Anonymkode: 1bd8e...6d9 Veldig gode, men ikke akkurat rimelige. Selv om det sikkert hjelper om man finner dem på tilbud. Anonymkode: 07010...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå