AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Kan noen anbefale et godt og helst forholdsvis rimelig øyenbrunspudder til en brunettte? Anonymkode: 2cc58...3c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Anastacia brow duo synes jeg er veldig godt, dessverre litt stiv i prisen men den er såpass drøy i bruk at det går opp i opp:) Jeg bruker det hver dag og jeg har hatt min i snart 2 år, og den er kanskje halvbrukt. Anonymkode: 8e3ef...480
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Takk! jeg ser den koster 255 på Kicks. Det er ikke ille hvis den varer så lenge. Flere tips mottas med takk. Anonymkode: 2cc58...3c5
Gjest simsam Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen anbefale et godt og helst forholdsvis rimelig øyenbrunspudder til en brunettte? Anonymkode: 2cc58...3c5 Jeg har et fra Makeupmekka, jeg syns det er knallbra Bruker en tynn børste til å påføre, først den "tørre" til å forme brynene, så går jeg litt over med den voksaktige for å holde brynene på plass. Ikke alltid jeg bruker sistnevnte, for jeg har ikke så tykke uregjerlige bryn, de er faktisk ganske veloppdratte mine bryn hehe Eneste er at de trenger litt farge så de vises... Når jeg ikke gidder å farge de permanent, bruker jeg Makeupmakka sitt øyebrynspudder.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 14 minutter siden, simsam skrev: Jeg har et fra Makeupmekka, jeg syns det er knallbra Bruker en tynn børste til å påføre, først den "tørre" til å forme brynene, så går jeg litt over med den voksaktige for å holde brynene på plass. Ikke alltid jeg bruker sistnevnte, for jeg har ikke så tykke uregjerlige bryn, de er faktisk ganske veloppdratte mine bryn hehe Eneste er at de trenger litt farge så de vises... Når jeg ikke gidder å farge de permanent, bruker jeg Makeupmakka sitt øyebrynspudder. Jeg har det samme, som snart er tomt, og er fornøyd med det, men jeg ser ikke at de selger det lenger? Det er bare ett med fire forskjellige farger i, og det har jeg ikke bruk for. TS Anonymkode: 2cc58...3c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det samme, som snart er tomt, og er fornøyd med det, men jeg ser ikke at de selger det lenger? Det er bare ett med fire forskjellige farger i, og det har jeg ikke bruk for. TS Anonymkode: 2cc58...3c5 Ja, jeg gikk inn og så - og fant det ikke igjen! Den var jo så bra den jeg hadde... Tror jeg må på ebay og kjøpe meg litt koreansk øyebrynspudder har hørt koreanerne kan det. Ikke kjøp fra Kina, der putter de alt mulig skumli humli i :D Anonymkode: 54835...5bc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Men ser du kan få gratis øyebrynsfargesett fra makeupmekka om du abonnerer på det nye her :D (Se reklamebanner) :D Bare å si opp bladet etter at du har fått det :D Anonymkode: 54835...5bc
OppNedPåAlt Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Cubus har et sånn "billig"merke, husker ikke hva det heter... Det pleier å stå på sånn stativ med neglelakker og øyenskygger etc, veldig fargerikt. Der fant jeg i alle fall øyenbrynskygge, 3 toner i en boks. De er knallgode, varer hele dagen Anbefaler! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ser du kan få gratis øyebrynsfargesett fra makeupmekka om du abonnerer på det nye her :D (Se reklamebanner) :D Bare å si opp bladet etter at du har fått det :D Anonymkode: 54835...5bc Jeg er ikke så gira på et helt fargesett og gidder ikke abbonere heller, så jeg forsøker å finne et annet merke. TS Anonymkode: 2cc58...3c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 6 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Cubus har et sånn "billig"merke, husker ikke hva det heter... Det pleier å stå på sånn stativ med neglelakker og øyenskygger etc, veldig fargerikt. Der fant jeg i alle fall øyenbrynskygge, 3 toner i en boks. De er knallgode, varer hele dagen Anbefaler! Jeg skal undersøke saken Anonymkode: 2cc58...3c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå