Gjest 1anonym2 Skrevet 23. mars 2016 #21 Skrevet 23. mars 2016 7 timer siden, Fireball skrev: Kan jeg spørre hva du studerer? Du virker veldig disiplinert! Trenger litt av det selv, kan du si Jeg studerer "bare" kommunikasjon og medier 😉 Men jeg har alltid hatt vanskelig for dette her med skole, så det jeg gjør er det som må til for at jeg skal klare å få C og B, og så hjelper det nok at jeg er fem år eldre enn de som kommer rett fra vgs 😊 Håper på noen A-er dette semesteret da!
Jolene Skrevet 23. mars 2016 #22 Skrevet 23. mars 2016 Kommer an på hvor du studerer i grunn. Når jeg gikk førsteåret på masteren min, så dagene mine slik ut: 08.00 Stod opp 09.00 - 14.00 Skole 14.00-19.00 Lese på skolen 19.00 Dra hjem 19.20-23.00 Lage middag, slappe av, forberede dagen etter, legge seg På denne linjen, var det obligatorisk oppmøte rundt 4 dager i uken. Da kunne vi ikke være noe særlig borte, fordi vi måtte minimum ha 80% oppmøte for å kunne ta eksamen. Det året bodde jeg i gangavstand fra skolen. Andre ganger har jeg måttet pendle med buss i 30 minutter, siste året av masteren brukte jeg ca 2 timer for å komme meg til skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå