Gå til innhold

Jeg er misfornøyd med Samsung galaxy s5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den har for lite lagringsplass. Og er bare en dum tlf. Jeg er vant til Samsung

Hvilken burde jeg velge neste gang?

Anonymkode: 6cf17...921

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

Om pris ikke er viktig: Samsung S7 Edge.

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at du kan kjøpe ganske store minnekort til samsung? Har hatt s5 i over 2 år nå, og den funker like godt og jeg har ingen plassmangel. Men jeg kjøpte med minnekort da. Kommer nok til å velge nyeste galaxy s-modell neste gang jeg skal ha ny mobil. Ser s7 gjør det veldig bra på tester, så håper den har falt litt i pris innen jeg trenger ny :)

Anonymkode: e5785...293

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du kan kjøpe ganske store minnekort til samsung? Har hatt s5 i over 2 år nå, og den funker like godt og jeg har ingen plassmangel. Men jeg kjøpte med minnekort da. Kommer nok til å velge nyeste galaxy s-modell neste gang jeg skal ha ny mobil. Ser s7 gjør det veldig bra på tester, så håper den har falt litt i pris innen jeg trenger ny :)

Anonymkode: e5785...293

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og!! Om jeg tar bilder innendørs i full belysning, må objektene det tas bilde av stå dønn i ro, ellers blir de uklare...Mens iPhone5 greier det helt fint?!?

Anonymkode: 33434...49b

Skrevet

Jeg er fornøyd med min. ☺

• Liker 1
Skrevet

iPhone 😍

AnonymBruker
Skrevet

Fornøyd med min☺

Anonymkode: 39913...dc2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min!  

Anonymkode: cbab7...333

Skrevet

Hvis du liker samsung, så mener jeg s7 og s7 edge kommer som standard 32 gig med mulighet for ganske store minnekort for ekstra minne :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samsung galayx s6 edge, og jeg er ganske fornøyd. Prisen er jo drøy men den er verdt pengene! 

Anonymkode: 3fcd3...c5b

Skrevet

Jeg gikk fra s4 til s5, var mer fornøyd med s4 :/ blant annet ikke fornøyd med kamera, alarmen og den faller stadig ut av nettverket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...