AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har hatt en ff i 3 år, men mindre kontakt det siste halvåret. Nå virker det som det dabber helt av, og hører ikke mer fra han. Vi hadde veldig veldig bra sex og hadde det fint sammen. Jeg fikk følelser for han etterhvert, og sånn sett er det jo bra at jeg kommer meg ut av det . Er litt skuffet over det, men innser jo at det har vart lenge også. Det jeg lurer på er hvor lenge varer vanligvis et slikt fuckfriend forhold? Er 3 år lenge, eller er det vanlig? Eller hva sier dere med erfaring fra dette? Anonymkode: e2b4b...4c9
Zouk Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Har bare hatt en slik relasjon, varte 5 mnd. Han var hyggelig, og det var bra sex. Men jeg hadde aldri kunnet få følelser for ham, til det var han for langt unna personlighetstypen som passer for meg. Sikkert derfor det varte så kort også. Aner ikke hva som er vanlig. Synes det er bra du er ute av det, vondt å få følelser når det ikke er gjensidig.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Min FF har jeg hatt i ti år. Vi treffes kun når begge er single. Og det skjer med jevne mellomrom Vi er veldig glad i hverandre som venner men det er heldigvis ingen andre følelser der. Enkelt og ukomplisert. Har hatt en annen men det gikk skeis fordi han falt for meg først, men så snudde det helt rundt og jeg falt for han. Å ha en FF kan være et sjansespill med egne følelser og er sjeldent bra. Anonymkode: 67d98...a3b
Gjest Løkky Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 8 mnd. Aner ikke når det opphører, når det skjer, så skjer det. Beste sexen jeg noen gang har hatt, tommel opp for det!
annebanane Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Har hatt en FF siden oktober ca. Og kjenner han begynner irritere vettet av meg. Det er vanskelig å holde det gående og være intim med en man ikke har følelser for. Når sexen ikke er spennende lenger blir man bare lei. Anonymkode: a2c1c...372 1
Mallis Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Har hatt i 2.5 år! Men jeg ble veldig glad i den personen, og spurte hva vi egentlig drev med. Enten måtte det ta slutt, ellers måtte det bli mer. Så nå har vi ingen kontakt! savner han, men til det beste. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 8 måneder er det lengste her. Men vi var ikke fuckfriends, for vi var ikke venner. Vi hadde bare sex. Jeg fikk følelser, han fikk ikke. Han var happy med å ha sex selv om jeg hadde følelser, sexen var så god at jeg ikke klarte å dy meg, og det endte selvsagt kjempedårlig for min del. Ble mer og mer forelsket pga sexen og det siste som hendte var at jeg gikk helt i kjelleren når jeg fikk slengt i trynet at han hadde sex med to andre jenter på fast basis i tillegg til meg. Jeg fant en gjenglemt BH som ikke var min. Da innså jeg plutselig hvor idiotisk hele greia var. Nytter ikke å knulle noen man er forelska i og late som man er kul med at det kun er sex. Så et sexforhold kan vel vare så lenge det passer; så lenge begge er single; så lenge ingen får følelser. Så fort dette skjer må det brytes av. Anonymkode: 21112...e32
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 TS her. Takk for svar, dere. Da er det jo veldig variabelt hvor lenge det varer, men virker som det oftest ikke varer over mange år hvertfall. Ja, det er vanskelig å få følelser med en ff, vi har heller aldri vært venner og bare hatt sex. Men det er nok til det beste for meg at jeg kommer meg ut av det fordi jeg har følelser for han, og som flere av dere sier her så blir det aldri bra da. Godt å høre at vi er flere som har opplevd det, og at det går å komme seg ut av det og komme videre:) Anonymkode: e2b4b...4c9
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Hadde en FF i 4-5 år. Funket veldig bra. Vi hadde det hyggelig sammen, bra sex, nå har det gradvis gått over, ingen kjærestefølelsener, men jeg er glad i ham. Et fint og ukomplisert forhold til en fuckfriend Anonymkode: 500de...b23
happiest Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har hatt samme ff i 4 år. Møtes mer i noen perioder. Det kommer helt an på. Plutselig er han opptatt en del med jobb. Og plutselig har jeg datet litt (da tar vi "pause"). Vi snakker om forholdet vårt og gir som regel beskjed om hvorfor vi er så opptatt eller sier vi gir en lyd når det passer igjen. Så vi er ikke helt låst til hverandre. Det er jo det som er ok med å ha en ff.
Gjest Tekola Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 Ryddet for personangrep og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Aldri hatt det. Roter bare til følelseslivet. Synes det er merkelig at folk driver og ligger med hverandre uten å like hverandre... Anonymkode: 158b9...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå