AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Mens menn viser sine negative sider åpenlyst, er ofte faresignalene hos en kvinne bedre skjult. http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/tegn-pa-at-hun-betyr-trobbel-1655829.ece#_ga=1.179236140.986038224.1457085626 Skammelig mannssjåvinistisk artikkel. Alle vet jo at det bare er menn som er psykopater. Anonymkode: cbf8d...0b7 1
Gjest Cartman Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 I følge feministene på Tumblr er du gammeldags og fordomsfull. Her har du en oversikt over kjønnene. Du som er ekspert på psykopati kan gjerne skrive en vitenskapelig artikkel om psykopati og de ulike kjønnene.
Gjest Snuppi Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Den 4.3.2016 at 11.19, AnonymBruker skrev: Mens menn viser sine negative sider åpenlyst, er ofte faresignalene hos en kvinne bedre skjult. http://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/tegn-pa-at-hun-betyr-trobbel-1655829.ece#_ga=1.179236140.986038224.1457085626 Skammelig mannssjåvinistisk artikkel. Alle vet jo at det bare er menn som er psykopater. Anonymkode: cbf8d...0b7 Litt usikker på hvorfor du bruker ironi på slutten der.... Dette er informasjon som er kommet frem nå nylig. At det finnes kvinner med personlighetsforstyrrelser som kan få heksene fra Eastwick til å skjelve i buksene, forekommer.
Gjest Snuppi Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 10 minutter siden, Cartman skrev: I følge feministene på Tumblr er du gammeldags og fordomsfull. Her har du en oversikt over kjønnene. Du som er ekspert på psykopati kan gjerne skrive en vitenskapelig artikkel om psykopati og de ulike kjønnene. Ifølge deg og din iver etter å svartmale kvinner og feminister, påstår feministene dette. Dine holdninger og fordommer ligger til grunn for innlegget ditt. Jeg kjenner at jeg er temmelig lei av denne svartmalingen din og kvinnehatet som du representerer.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Vil si det er motsatt kvinner er ofte mye mer gjennomsiktige å lette å lese. Anonymkode: 070d1...48b
Gjest Snuppi Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil si det er motsatt kvinner er ofte mye mer gjennomsiktige å lette å lese. Anonymkode: 070d1...48b Kvinner kan være slu og skjule seg bak et sjarmerende yttre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, Snuppi skrev: Ifølge deg og din iver etter å svartmale kvinner og feminister, påstår feministene dette. Dine holdninger og fordommer ligger til grunn for innlegget ditt. Jeg kjenner at jeg er temmelig lei av denne svartmalingen din og kvinnehatet som du representerer. Carman driver da ikke med kvinnehat? Jeg ser som regel han forsvare og sloss for likhet mellom kjønnene både titt og ofte. At man da må prøve å kjempe mot feminisme sier jo seg selv så lenge man tror på likhet mellom kjønnene. Anonymkode: 2c68e...5b8 1
Gjest Snuppi Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Carman driver da ikke med kvinnehat? Jeg ser som regel han forsvare og sloss for likhet mellom kjønnene både titt og ofte. At man da må prøve å kjempe mot feminisme sier jo seg selv så lenge man tror på likhet mellom kjønnene. Anonymkode: 2c68e...5b8 Han legger feministene for hat og svartmaler kvinner.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, Snuppi skrev: Kvinner kan være slu og skjule seg bak et sjarmerende yttre. Barnevakten i moskva. som drepte 4åring. var jo godt likt av familien. Så det er selfølgelig alltid noen. Anonymkode: 070d1...48b
Gjest Cartman Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 17 minutter siden, Snuppi skrev: Ifølge deg og din iver etter å svartmale kvinner og feminister, påstår feministene dette. Dine holdninger og fordommer ligger til grunn for innlegget ditt. Jeg kjenner at jeg er temmelig lei av denne svartmalingen din og kvinnehatet som du representerer. Feministene klarer fint å svartmale seg selv. Du har tydeligvis ikke hørt uttrykket "die cis scum". Du må ikke blande feminister og kvinner kjære deg. Jeg har aldri "hatet" kvinner. Jeg misliker feminister, men hater dem ikke. Er ikke så hatefull som deg.
Gjest Cartman Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Carman driver da ikke med kvinnehat? Jeg ser som regel han forsvare og sloss for likhet mellom kjønnene både titt og ofte. At man da må prøve å kjempe mot feminisme sier jo seg selv så lenge man tror på likhet mellom kjønnene. Anonymkode: 2c68e...5b8 Jepp og det du beskriver heter egalitarisme. Jeg liker ikke mennesker som tror de har flere "rettigheter" fordi de ble født med en egenskap, som kjønn, etnisitet osv.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 24 minutter siden, Snuppi skrev: Han legger feministene for hat og svartmaler kvinner. Han svartmaler da ikke kvinner, men han missliker feminister, akkurat som man bør om man er for likestilling. Anonymkode: 2c68e...5b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå