Gå til innhold

Kakestativ + pris på 'kjøpekake'

Anbefalte innlegg

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Jeg vet dette har vært tatt opp før, men jeg spør likevel: Jeg skal lage bryllupskake til en venninne i august (og øver meg til jeg skal lage min egen om et år!), men mangler stativ! Jeg har vært i kontakt med Cacas (cacas.no), men lurer på om noen andre vet om noen 'norske' leverandører av sånt eller noen som selger det på nettet (Wilton, som Cacas har, selger bare i USA)?

Hva betaler man ellers for en kake (3-4 etasjer) hos konditoren? Greit å vite, så jeg vet hvor mye arbeidet mitt er verd (selv om venninnen min selvsagt får arbeidet gratis).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste bakerier leier vel ut slike kakestativ så vidt jeg vet, så du kan jo høre med dem.

Priser på bryllupskake variarer selvsagt vanvittig mye både etter størrelse og pris. Bare i området hos oss, var det 600 kroner i prisforskjell på akkurat samme kake med akkurat samme pynten. Vi skal betalte 990 kroner for ei 3-etasjers kake til 60 mennesker og det tror jeg er en god pris.

Gjest Sissel
Skrevet

Jeg fikk tak i et wilton 3 etasjes stativ gjennom RanneiH.

Sissel

Gjest augustbrud 2003
Skrevet

Takk for tipset Sissel! Jeg skal sjekke!!!! :lol:

Gjest Rose, ikke pålogget
Skrevet

Jernia og Glassmagasinet har også slike stativ.

Skrevet

Vi kjøpte et kjempeenkelt et fra Panduro. Det hadde stang i midten som skulle skrus sammen og var solid. Endel av Cacas sine er jo satt opp ved hjelp av pilarer og da er det helt sikkert vanskeligere å sette opp kaken. Tror vårt stativ kostet 350 kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...