Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen her som vet hvor det er greit å bytte skjerm på en iphone 6 i oslo? Skjermen er ikke knust, den er bare helt løs :P Fungerer godt ellers.

Anonymkode: 4b988...eab

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Bare å google. Dritdyrt å gjøre det på eplebutikkene hvertfall. Finnes private folk som bytter skjermer for en slikk og ingenting, bare søk rundt. (bor ikke i Oslo selv, men vet det er god business i slikt privat :) )

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, StripeyPanda skrev:

Bare å google. Dritdyrt å gjøre det på eplebutikkene hvertfall. Finnes private folk som bytter skjermer for en slikk og ingenting, bare søk rundt. (bor ikke i Oslo selv, men vet det er god business i slikt privat :) )

Har googla, men finner ikke noe konkret. Derfor spør jeg her, ellers hadde jeg selvfølgelig ikke laget en tråd om det. Har ikke tenkt til å gjøre det på eplehuset, tenkte mer sånne sjapper rundt om.

Anonymkode: 4b988...eab

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, Treningsjunkie1 skrev:

Takk for hjelpen, skal sjekke det ut ;) God helg :)

Bare obs på en liiiten ting....om du skifter skjermen på iPhone hos en uatorisert.....har du ei error melding som gjør at du ikke får brukt tlf etterpå. Men deg om det ;)

Skrevet
2 timer siden, tdm900 skrev:

Bare obs på en liiiten ting....om du skifter skjermen på iPhone hos en uatorisert.....har du ei error melding som gjør at du ikke får brukt tlf etterpå. Men deg om det ;)

det er jo bare tull, har skifta skjerm hos flere uatoriserte steder i mange år, aldri vært noe problem. Har også skiftet på denne telefonen før også. Fungerer helt fint. Bare tull det du skriver. Ingen jeg kjenner skifter hos apple da det er hinsides dyrt, alle skifter hos folk som skifter slik på fritiden o.l, ikke noe problem. Skremsels propaganda så folk skal punge ut med sinnsyke pengesummer er tull.

Skrevet (endret)
45 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev:

det er jo bare tull, har skifta skjerm hos flere uatoriserte steder i mange år, aldri vært noe problem. Har også skiftet på denne telefonen før også. Fungerer helt fint. Bare tull det du skriver. Ingen jeg kjenner skifter hos apple da det er hinsides dyrt, alle skifter hos folk som skifter slik på fritiden o.l, ikke noe problem. Skremsels propaganda så folk skal punge ut med sinnsyke pengesummer er tull.

Fant igjen artikkelen... Det er når fingeravtrykksensor skiftes sammen med skjermen, da går tlf i stå :)

Endret av tdm900
Skrevet (endret)
1 time siden, tdm900 skrev:

Fant igjen artikkelen... Det er når fingeravtrykksensor skiftes sammen med skjermen, da går tlf i stå :)

Dette er også bare tull. Som sagt igjen og igjen, det er ikke noe problem å overføre fingeravtrykk funskjonen over på nye skjerm ei heller andre funksjoner. Det har blitt gjort på telefonen en gang før, og de som kan dette har ikke noe problem med å få dette til. Det du sier stemmer ikke, les deg litt opp. Educate yourself. Jeg vet om mange som har skiftet skjerm på sin iphone, oftest hos folk som driver med det på fritiden, det er null problem så lenge man kan det. Igjen, les deg opp.Fingeravtrykk funskjon har det vært på mange telefoner nå, de som har satt seg inn i hvordan dette gjøres kan dette.

Endret av Treningsjunkie1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Treningsjunkie1 skrev:

Dette er iogså bare tull. Som sagt igjen og igjen, det er ikke noe problem å overføre fingeravtrykk funskjonen over på nye skjerm. Det har blitt gjort på telefonen en gang flør, og de som kan dette har ikke noe problem med å få dette til. Det du sier stemmer ikke, les deg litt opp. Educate yourself. Jeg vet om mange som skifter skjerm hele tiden på telefon, som regel hos folk som driver med det på fritiden, det er null problem så lenge man kan det. Igjen, les deg opp.

Nei, det er ikke bare tull. Om du har den nyeste iOS oppdateringen og bytter ut fingeravtrykksleseren ved et uautorisert verksted så slutter mobilen din å fungere. Har du bodd under en stein i det siste? Det har jo vært oppslag om dette over alt :P 

Anonymkode: aa084...9da

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke bare tull. Om du har den nyeste iOS oppdateringen og bytter ut fingeravtrykksleseren ved et uautorisert verksted så slutter mobilen din å fungere. Har du bodd under en stein i det siste? Det har jo vært oppslag om dette over alt :P 

Dette er bare tull, skiftet nettopp skjermen på et verksted, ikke noe problem.Alt fungerer fint, så det er nok dere som lar dere skremme av all propaganden rundt om! Og jeg har nye iOS oppdatering. Var flere andre der som også bytta sin, uten noe problem. Educate yourself...

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Treningsjunkie1 skrev:

Dette er bare tull, skiftet nettopp skjermen, ikke noe problem. Alt fungerer fint, så det er nok dere som lar dere skremme av all propaganden rundt om!

Leser du i det hele tatt det du svarer på? Du skiftet skjermen ja, skiftet du fingeravtrykksensoren? For om du gjorde det og telefonen din fortsatt fungerer så er du enten veldig heldig eller så har du ikke nyeste iOS versjon. Men siden du kaller det å advare folk mot å ødelegge telefonen sin for propaganda så får du koser deg med hatten din av aluminiumsfolie.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser du i det hele tatt det du svarer på? Du skiftet skjermen ja, skiftet du fingeravtrykksensoren? For om du gjorde det og telefonen din fortsatt fungerer så er du enten veldig heldig eller så har du ikke nyeste iOS versjon. Men siden du kaller det å advare folk mot å ødelegge telefonen sin for propaganda så får du koser deg med hatten din av aluminiumsfolie.

Tydeligvis du som har vondt for det... Jeg har den nyeste, og jeg jeg skiftet skjermen og alt fungerer helt fint. Fingeravtrykk og i det hele tatt. Var flere andre der som skiftet også, uten problem. Man skal ikke tro alt man leser vettu. men lykke til videre, telefonen min er fikset... Og du har jo heller ikke noen artikkel som referer til det du skriker om...

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Treningsjunkie1 skrev:

Tydeligvis du som har vondt for det... Jeg har den nyeste, og jeg jeg skiftet skjermen og alt fungerer helt fint. Fingeravtrykk og i det hele tatt. Var flere andre der som skiftet også, uten problem. Man skal ikke tro alt man leser vettu. men lykke til videre, telefonen min er fikset... Og du har jo heller ikke noen artikkel som referer til det du skriker om...

Nei, jeg har ingen artikkel... slike som deg altså...
http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.theguardian.com/money/2016/feb/05/error-53-apple-iphone-software-update-handset-worthless-third-party-repair

Igjen så gjelder dette bare enkelte modeller: "Feilen skal ha sammenheng med Touch ID; fingeravtrykksensoren på modellene 5s, 6/plus og 6s/plus". Jeg har ignen av de modellene. Har vanlig 6ér... Men jeg gidder ikke diskutere dette med deg, alt er i orden med min telefon, kos deg du!

Annonse
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen vil jeg oppfordre deg til å gjøre bedre research, for apple har fikset feilen 53 error... Greit å ha alle fakta på bordet før du kommer med påstande, som ikke lenger stemmer... http://www.theguardian.com/technology/2016/feb/19/error-53-apple-issues-fix-bricked-iphones

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev:

Igjen så gjelder dette bare enkelte modeller: "Feilen skal ha sammenheng med Touch ID; fingeravtrykksensoren på modellene 5s, 6/plus og 6s/plus". Jeg har ignen av de modellene. Har vanlig 6ér... Men jeg gidder ikke diskutere dette med deg, alt er i orden med min telefon, kos deg du!

Du sier jo med ditt eget sitat her at din egen telefon er i faresonen... Hva med å lese det du faktisk skriver neste gang?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du sier jo med ditt eget sitat her at din egen telefon er i faresonen... Hva med å lese det du faktisk skriver neste gang?

Og her er artikkelen som tilbakeviser det du sier, apple har fikset feil skjønner du, lurt å lese seg opp: http://www.theguardian.com/technology/2016/feb/19/error-53-apple-issues-fix-bricked-iphones

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Treningsjunkie1 skrev:

Og igjen vil jeg oppfordre deg til å gjøre bedre research, for apple har fikset feilen 53 error... Greit å ha alle fakta på bordet før du kommer med påstande, som ikke lenger stemmer... http://www.theguardian.com/technology/2016/feb/19/error-53-apple-issues-fix-bricked-iphones

Som da krever at man har den nyeste versjonen. Om hun ikke har den nyeste versjonen for så å fikse mobilen er blir den fortsatt bricked. Derfor er det risikabelt å bare fikse den tilfeldige steder uten å vite fakta. En av faktaene er at mobilen kan bli totalt ubrukelig og hun ikke har riktig versjon installert, skjønner du virkelig ikke dette?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tok også kontakt med en uautorisert verksted nå nettopp med de påstandene du nå kommer med, og her er svaret jeg fikk av dem: "Hei, det er hvis hjem knappen blir byttet, men det har de fikset på så det skjer ikke lenger smile emoticon kjøper du skjerm hos oss så bytter vi den for deg også, med vennlig hilsen Easyfix" Ta gjerne kontakt med dem selv. God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...