AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg er i uke 2 og fikk i går ettermiddag skikkelig mageknip. Etter et par timer begynte jeg å få ut luft, men mageknipen ga seg ikke. Har drukket en del vann og tenkt at det vil gå over, men etter å ha våknet i dag tidlig er de samme magesmerter der. Slipper fremdeles ut luft typ hvert tiende minutt, men begynner å bli engstelig for om det er normalt med mageknip og luftsmerter så sentralt i svangerskapet. Babyen logger og sparker, så ser ut til at han har det bra der inne. Har ikke hatt det slik siden første trimester. Har ellers normal avføring, så ville ikke trodd at det var treg mage. Noen andre som har opplevd det rundt den tiden i svangerskapet og har noen råd? Anonymkode: 4a2b7...7af
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Helt normalt med luftsmerter. Fordøyelsessystemet endrer seg under svangerskapet og du kan ikke sammenligne med før du ble gravid. Mest sannsynlig er det noe du har spist. Gjærbakst kanskje? Anonymkode: 45e17...ce8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt med luftsmerter. Fordøyelsessystemet endrer seg under svangerskapet og du kan ikke sammenligne med før du ble gravid. Mest sannsynlig er det noe du har spist. Gjærbakst kanskje? Anonymkode: 45e17...ce8 Har vært forstoppet hele første semester, og har hatt to gode uker før det nå har gått over til mageknip. Har unngått gjærbakst for alt i verden. Men godt å høre at det er normalt hvertfall. Får prøve å spise ennå bedre, og se om det hjelper. Anonymkode: 4a2b7...7af
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært forstoppet hele første semester, og har hatt to gode uker før det nå har gått over til mageknip. Har unngått gjærbakst for alt i verden. Men godt å høre at det er normalt hvertfall. Får prøve å spise ennå bedre, og se om det hjelper. Anonymkode: 4a2b7...7af Kjenner meg veldig igjen. Veldig frustrerende. Spis masse frukt.kiwi skal hjelpe veldig på fordøyelsen. Prøv å legg merke til hvilke matvarer som gir deg luft. Her får jeg også mye luftsmerter ved å spise visse typer krydder og godteri (sukker). Anonymkode: 45e17...ce8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå