AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #21 Skrevet 31. mars 2016 Den 13.03.2016 at 14.27, melatonin skrev: Human centimeter er ikke skummel, den et så kvalm og var så sint gjennom hele filmen.. Motbydelig. Kjørte nr 2 på speed og den så bare enda sykere ut. Ikke skrekkfilm bare spyfilm Samme The Hostel-filmene egentlig.... Anonymkode: 0030f...758
Gjest The damned Skrevet 4. april 2016 #22 Skrevet 4. april 2016 Den 03/12/2016 at 20.54, AnonymBruker skrev: Noen som har sett The Human Centipede eller Prom Night-filmseren? The Cove er uansett det aller verste dere kommer til å se noensinne. Ingen skrekkfilm (eller thriller) i heile verden kan slå denne filmen.... Anonymkode: 0030f...758 Har bare sett første av The human centipede, og for min del ble det mer komedie enn skrekk. Jeg har kanskje litt rar humor,men jeg satt og lo flere ganger. Sikkert fordi det var så utrolig dårlig.
Gjest The damned Skrevet 4. april 2016 #23 Skrevet 4. april 2016 Kan jo skrive noen jeg liker. Alle er ikke skumle,men det er vel ikke alltid nødvendig -The Crow. -Bram stokers Dracula. -Crimson Peak. -Insidious filmene. -Paranormal Activity. -The conjuring. -The Others. -Oculus. -La den rette komme inn.(svensk versjon) -The Purge. -Saw. -Død snø. -Fritt vilt. -Annabelle.
boblesaft Skrevet 4. april 2016 #24 Skrevet 4. april 2016 Orphan og Case 39! Ikke sånne blod- og gørrfilmer
DeLorean Skrevet 4. april 2016 #25 Skrevet 4. april 2016 Mama er nifs. Og The Babadook, virkelig god. Ellers er The Woman in Black med Daniel Radcliffe ganske habil grøsser.
melatonin Skrevet 4. april 2016 #26 Skrevet 4. april 2016 5 minutter siden, DeLorean skrev: Mama er nifs. Og The Babadook, virkelig god. Ellers er The Woman in Black med Daniel Radcliffe ganske habil grøsser. Har vurdert å se the woman in black, er det en "spøkelses" film? Jeg forstår ikke at alle synes babadook var bra jeg, er det mulig jeg ikke forstod den. Jeg gikk rundt og sa babadook -dook-dook med ekkel stemme så mannen min ble redd da.. det var jo litt gøy 😉
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. april 2016 #27 Skrevet 4. april 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
DeLorean Skrevet 4. april 2016 #28 Skrevet 4. april 2016 6 minutter siden, melatonin skrev: Har vurdert å se the woman in black, er det en "spøkelses" film? Jeg forstår ikke at alle synes babadook var bra jeg, er det mulig jeg ikke forstod den. Jeg gikk rundt og sa babadook -dook-dook med ekkel stemme så mannen min ble redd da.. det var jo litt gøy 😉 Men hvis du klarer å skremme mannen din, så var jo ikke filmen helt bortkasta Baba dook dook dooooooooooooooook! Ble du redd?
Djungelvrål Skrevet 4. april 2016 #29 Skrevet 4. april 2016 10 Cloverfield Lane. Beste på lenge, og jeg er sært kresen på skrekkfilmer.
Gjest The damned Skrevet 4. april 2016 #30 Skrevet 4. april 2016 (endret) 1 time siden, melatonin skrev: Har vurdert å se the woman in black, er det en "spøkelses" film? Jeg forstår ikke at alle synes babadook var bra jeg, er det mulig jeg ikke forstod den. Jeg gikk rundt og sa babadook -dook-dook med ekkel stemme så mannen min ble redd da.. det var jo litt gøy 😉 Jeg likte den heller ikke. Synes ikke den var skummel i det hele tatt,og synes egentlig at den bare var irriterende og teit. Edit: Men The woman in black var veldig bra. Ja,det er en spøkelsesfilm Endret 4. april 2016 av The damned
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 4. april 2016 #31 Skrevet 4. april 2016 Unfriended, The Ring, The Chosen, The Babadook (den er dårlig, men skummel), The Boy, Annabelle, The Conjuring, Paranormal Activity
Nevian Skrevet 4. april 2016 #32 Skrevet 4. april 2016 Den 13.3.2016 at 14.27, melatonin skrev: Human centimeter 3
Cleopatra. Skrevet 4. april 2016 #33 Skrevet 4. april 2016 Liker godt "The Orphan"! Ellers er "Sinister" ganske gjennomført bra med god historie.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #34 Skrevet 4. april 2016 El orfanato. Tror det finnes en amerikansk versjon også (The orphanage), men jeg har bare sett den spanske, og den er bra. The shining, vet ikke om det er helt inne i den kategorien du er ute etter, men aldri en feil film å se. The Grudge. Da jeg var ung likte jeg å pine meg selv gjennom slike type filmer, men etter The Grudge fikk jeg nok. Villmark. Naboer. Og så er jeg barn av 80-tallet, og husker særdeles godt IT, Children of the corn, Child's play. Anonymkode: 15c2e...362
Gurimalla Skrevet 4. april 2016 #36 Skrevet 4. april 2016 (endret) Slettet. Endret 5. august 2019 av Gurimalla Postet før jeg var ferdig å skrive.
Gjest Fox Mulder Skrevet 4. april 2016 #37 Skrevet 4. april 2016 2 timer siden, NasseNøff skrev: Har ikke funnet noen som er skummel selv Men motorsagmassakren er morsom, og saw filmene. The woman in black er bra. Dead silence er artig. Brukte å lese opp Mary Shaw diktet til broren min, han begynte å hylgrine vær gang. Sendte han den på tekstmelding om kveldene og han endte opp i sengen hos mamma og pappa, han var 17. Ja, jeg er litt ondskapsfull. Final Destination filmene er artig. e9
melatonin Skrevet 4. april 2016 #38 Skrevet 4. april 2016 5 timer siden, Nevian skrev: FEEEED HER! Swallow Bitch! Jeg hadde bare lyst å filleriste de som mente det var en god ide å lage den filmen!
Gjest incognita Skrevet 4. april 2016 #39 Skrevet 4. april 2016 6 timer siden, DreamOn skrev: 10 Cloverfield Lane. Beste på lenge, og jeg er sært kresen på skrekkfilmer. Var den så bra som man skulle tro etter å ha sett trailer? Har gledet meg til denne
Djungelvrål Skrevet 4. april 2016 #40 Skrevet 4. april 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Var den så bra som man skulle tro etter å ha sett trailer? Har gledet meg til denne JA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå