tørkestativ Skrevet 3. mars 2016 #1 Del Skrevet 3. mars 2016 Kjæresten min har bursdag denne mnd. Den dagen har jeg fri fra jobb, og vil lage noe godt å overraske han med når han kommer hjem fra jobb! Noen ideer til hva det kan være?.tenker helst på kaker. Er så lei den standard sjokoladekaka eller browniesen... må være lett å lage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 3. mars 2016 #2 Del Skrevet 3. mars 2016 Krydderkake? Oreokake? Gulrotkake? Masse godt å lage, enkelte butikker har stort utvalg i mikser, ikke bare typisk norske fra Toro og Møllerens. :-) Hos oss er det en tidligere ICA som nå er Eurospar som har best utvalg i kakemikser. Kanskje Meny eller noe lignende har noe kult også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 3. mars 2016 #3 Del Skrevet 3. mars 2016 Detsøteliv.no og godt.no har flust av oppskrifter for alle og en hver. Men alt ser så godt ut at det er vanskelig å velge da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mars 2016 Jaa umulig å velge noen som har prøvd brookies fra møllerens?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. mars 2016 #5 Del Skrevet 3. mars 2016 Ostekake med nøttebunn for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 3. mars 2016 #6 Del Skrevet 3. mars 2016 Ostekake, suksessterte, kladdekake. Ostekaken i denne linken er min favoritt: http://www.klikk.no/helse/kosthold/allergi/article758394.ece Denne kladdekaken er supergod(oppskriften er på svensk): http://www.koket.se/kladdig-kladdkaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulf Skrevet 4. mars 2016 #7 Del Skrevet 4. mars 2016 Kjøp ferdig bitterdeig på butikken, stikk ut hjerter og lag ei skål:-) fyll den med frukt og sjokolade, eller is eller noe annet du liker godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 4. mars 2016 #8 Del Skrevet 4. mars 2016 Karamellkake! Seriøst, du kommer IKKE til å angre. Langpanne eller rund form. Alle jeg har laget denne til har sagt at det er en av de beste kakee de har smakt Du kan også lage karamellsausen fra bunnen av, og gjerne ta i mer enn det står i oppskrifta Jeg pleier å doble, lager også mer av glasuren. Kaka er veldig søt da, så hvis kjæresten din ikke er såå glad i søte kaker så er det kanksje ikke helt riktig kake.. Ellers er det godt å bruke kefir i bunnen for å få saftig kake. Eks med denne oppskriften (bare dropp kakaoen og tilsett karamell) eller denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 4. mars 2016 #9 Del Skrevet 4. mars 2016 Cannoli med deilig ostekrem! Eller en veldig enkel og kjempe god Tiramisu med baileys krem! Eller en deilig sjokolade fondant kake? du vet.. en av de kakene som oserrrrrr deilig sjokolade ut! Very sexy Uansett hva du bestemmer deg for så lag det fra bunnen av! Blir sikkert satt mer pris på når du forteller han hvordan du lagde den, så er det også mer romantisk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torelli Skrevet 4. mars 2016 #10 Del Skrevet 4. mars 2016 Sjokoladefondant m/ vaniljeis og bær, gjerne som dessert til en god middag. Kjærestens favoritt som han ofte får til bursdag er reinsdyrfilet m rosmarinbakte potetbåter, grønnsaker, smørøyet sopp, karamellisert rødløk og en genial vilsaus. + amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 4. mars 2016 #11 Del Skrevet 4. mars 2016 Passionforbaking.com har sykt mange bra oppskrifter, på alt mulig bakst deriblandt kaker ellers er gulrotkake, snickerskake, oreokake skikkelig digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 4. mars 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 4. mars 2016 Tusen takk for mange gode forslag! Har mye jeg skal inn å se på. Blir sulten bare av å lese denne tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 #13 Del Skrevet 5. mars 2016 Verdens Beste? ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå