AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Alt fra å kunn pusse tenner til full spa behandling. Anonymkode: e1e50...dab
Eighth Planet Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Hver dag: Tannpuss, ansiktsrens, kjapp dusj og ansikts- og øyekrem. ukentlig: ansiktsskrubb/maske, fuktighetskrem over hele kroppen og shaving av diverse kroppsdeler! Elsker myk nybarbert hud. Ca annenhver: ordning av tær og hender (dvs fil, klipp, trimming av neglbånd/hud, fultighetskrem og neglelakk) ca annenhver mnd: hårfarge. Kjedelig prosess, men sinnsykt digg å føle seg velstelt! ellers føler jeg yoga er skikkelig luksus for meg. Det er som en god massasje faktisk
Plexus Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jeg elsker følelsen av å legge meg helt ren, med ren pysj i rent og godt luftet sengetøy. Jeg kjenner en veldig euforisk og god følelse etter en hard treningsøkt, etterfulgt av en lang dusj. Men den beste følelsen er vel roen som legger seg i kroppen etter en skikkelig latterkrampe 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Morgen- og kveldsrutiner: pusse tenner, munnskyll, vaske ansiktet og påføre ansiktskrem. Jeg dusjer ikke hver dag, men når det gjøres føler man jo seg ganske frisk og ren. Ellers signerer jeg på det å legge seg nydusjet med nyvasket pysj og sengetøy. Det blir ikke særlig bedre enn det. Anonymkode: ed595...7d0
Thylacine Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Fotbad og fotkrem:) Spesielt etter en lang dag på føttene. En dusj etter trening... Herlig!
skyflakes Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Velpleide negler. Jeg føler meg nesten litt rar dersom neglene mine er ustelte, noe som dessverre av og til skjer. Og å få fotspa! Har egentlig et ambivalent forhold til fotspa fordi jeg syns føtter generelt er ekle, og at det er skikkelig sært å bli befølt på føttene. Tror kanskje jeg har en merkelig intimsone der Men det er lite som slår følelsen av å få et ordentlig fotbad, massasje og få fjernet hard hud og stygge tånegler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå