Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år og har helt ekstremt oljete hud, begynner å skinne allerede 30 min etter jeg har sminket meg.. Og jeg har veldig rød hud, med masse fregner og kviser, så jeg bruker en del fundasion, men det bare sklir av/blir skjoldete pga jeg har så oljete hud.. Jeg bruker fuktighetskrem morgen og kveld (prøvd mange forskjellige men ikke funnet noe som hjelper mot oljete hud) finnes det noe i verden som hjelper mot dette? Og nei det har ikke noe pga sminke å gjøre, har gått mange uker uten sminke nå og er fortsatt like oljete. Jeg har unngått å gi klemmer til folk i 2-3 år nå fordi jeg alltid er helt klissete i ansiktet.. I tillegg til at det ser ut som om jeg er svett i ansiktet hele tiden. Det er en stor byrde for meg, håper noen kan hjelpe. Har vært hos hudlege men hun hadde ingen tips mot oljete hud..... :(

Anonymkode: e6a42...dd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier at jojoba-olje skal kunne regulere hudens egen olje-produksjon da det er den oljen som ligner mest menneskets. Så du kan jo kanskje prøve det morgen og kveld istedenfor vanlig hudkrem?

Gjest marizz
Skrevet

Får huden din nok fukt? Har du prøvd ulike foundationer? Primer? Settingpudder? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...