Gå til innhold

Er for mange føflekker stygt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan for mange føflekker skremme bort menn?

Har selv mange føflekker på kroppen, og ikke i ansiktet. Og det blir jo lagt merke til. :tongue: Kunne godt tenkt meg en ren hud, med kun en føflekk. 

Anonymkode: 1af6c...527

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke stygt.

Anonymkode: b98a4...8a6

• Liker 4
Skrevet

Hvordan skal mange føflekker skremmer bort menn? Er føflekkene utstyrt med hoggtenner, sverd og gedigne muskler? Tror grensa for antall føflekker en mann kan tåle uten å bli vettskremt er 1500 stk. På overkroppen. Ren hud? Huden har potensiale til å bli ren så lenge den vaskes :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg ikke så veldig fan av føfllekker. Er jeg forelsket i noen spiller det dog ikke noen særlig rolle. Det er ikke stygt akkurat, men jeg synes det kan være litt turn off med mindre jeg er så forelsket at jeg ikke legger merke til det. Men jeg har litt merkelige tanker i hodet og legger fort merke til småting de fleste ikke bryr seg om, dessverre for meg

Anonymkode: 0eef2...b9c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes dessverre at det kan være stygt. Men det betyr ikke at det er turn off, eller at andre tenker som meg...

Jeg synes, til sammenligning, at trutmunn ligner på rumpehull. Gjerne med hemorider hvis det er ujevnt.

Men likevel er jo dette veldig, veldig populært..

Anonymkode: 62bd4...8aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe. Eksen min hadde mange litt store og mindre føflekker på overkroppen (ikke ansiktet) og hadde veldig komplekser for det. Jeg synes imidlertid det hadde nesten en liten sjarm. Var kjempeglad i han, og føflekkene var en del av ham og ga han et ekstra lite særpreg. 😊

Anonymkode: 7c11d...9fc

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet

Jeg pleier å telle antallet føflekker og sammenligne med andre damer. Har du over gjennomsnittet mange føflekker, så går det bare ikke. Herregud hva godt er kjærlighet, personlighet, empati og intellekt, hvis du har føflekker. Jeg tar heller en dame jeg ikke elsker, med rævva personlighet, anti-sosial personlighetsforstyrrelse og uten intellekt, fremfor en dame med en føflekker. Føflekker og kroppen er som frokostblanding og melk eller varmt vann og te. Hører bare ikke sammen.

Skrevet

Føflekker er ingen turnoff.

Men vær klar over at de KAN bli skumle. Følg med på om de vokser og/eller skifter farge.

Gjør de det..løp til lege...få de bort tidligst mulig.l

• Liker 2
Skrevet

Hvis føflekker er ekkelt og turn off kan jeg like godt begynne å skaffe meg katter. Jeg har nemlig et par hundre stykker nå. Kan ikke tro at det finnes så mange som bryr seg eller legger merke til det? Sjelden man møter folk naken uansett, så innen noen ser søle føflekker har man vel fått en god tone allerede.

Skrevet
2 minutter siden, peppermyntete skrev:

Hvis føflekker er ekkelt og turn off kan jeg like godt begynne å skaffe meg katter. Jeg har nemlig et par hundre stykker nå. Kan ikke tro at det finnes så mange som bryr seg eller legger merke til det? Sjelden man møter folk naken uansett, så innen noen ser søle føflekker har man vel fått en god tone allerede.

Les hva jeg skrev over, min venn. ☺

Skrevet
37 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Les hva jeg skrev over, min venn. ☺

Du er bare en fisk vet du :a034: 

Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Du er bare en fisk vet du :a034: 

Javel. For en gangs skyld...eller 4...svarte jeg seriøst. 

Skrevet
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Javel. For en gangs skyld...eller 4...svarte jeg seriøst. 

Mente bare at du er en fisk i havet og at det derfor finnes ganske mange fisker som muligens har en helt annen mening enn deg.

Skrevet
3 minutter siden, peppermyntete skrev:

Mente bare at du er en fisk i havet og at det derfor finnes ganske mange fisker som muligens har en helt annen mening enn deg.

Javel. Og da kan jeg ikke seriøst fortelle om farene som KAN være med føflekker???

Og hva faan  er "fisk i havet" i denne sammenheng??

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Javel. Og da kan jeg ikke seriøst fortelle om farene som KAN være med føflekker???

Og hva faan  er "fisk i havet" i denne sammenheng??

Ro deg ned. Jeg siktet til det du sa om at det ikke var turn off. Da er du en fisk i havet som har denne meningen. Det var en spøk...

Skrevet
2 minutter siden, peppermyntete skrev:

Ro deg ned. Jeg siktet til det du sa om at det ikke var turn off. Da er du en fisk i havet som har denne meningen. Det var en spøk...

Jaha. Du tar ikke min spøk, men forventer at jeg skal ta din!??

Det er jo kvinnfolk på det verste..... flirer...!

Good night, Irene!

Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jaha. Du tar ikke min spøk, men forventer at jeg skal ta din!??

Det er jo kvinnfolk på det verste..... flirer...!

Good night, Irene!

Vel, når det du kaller spøk fremstår som irritasjon og/eller sinne er det kanskje ikke så rart at folk ikke tar dem. 

Skrevet

Ditto til din "spøk".

God helg. ☺

Skrevet

Jeg har sånn ca 10 000 føflekker, store og små. Har til og med fjernet noen og har stygge arr. Lite i fjeset men nye på halsen og armene så de er veldig synlige. Det har ikke skremt vekk noen som jeg vet om. Har aldri fått en eneste komentar på dem så jeg tviler på at det er noe de fleste i det hele tatt tenker over.

Skrevet

Bryr meg svært lite om antall føflekker på en person. Nå har jeg enda ikke sett en person som er heldekket, så mulig det ville vært litt turn off.

Det jeg dog ikke synes er noe fint er store føflekker som buler ut. Slike på størrelse med en femkroning og større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...