AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Tok en EL-test og en graviditetstest (strimler). La de tilfeldigvis inntil hverandre og begge fikk to streker, EL-testen sterkest. Kan fargen ha trekt inn i graviditetstesten? En test tidligere i dag var helt blank. Ikke skygge en gang.. Anonymkode: cd2a0...af2
ceccans Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Skal vel litt til at den smitter over? Ta en ny en i morgen tidlig😃
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 De smitter over ja! Jeg har gjort det flere ganger. Prøvde å google, og kom fram til at det ikke var mulig. Men det er det! Bare prøv igjen å se, så ser du at det skjer hver gang. Anonymkode: cc89f...daa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Var det jeg fryktet... Skal ta en ny å se om det samme skjer da. Anonymkode: cd2a0...af2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Jeg prøvde igjen, men klarte ikke å fremprovosere det.. Var ikke antydning til strek på graviditetstesten. La til og med en el-test på hver side av den. Anonymkode: cd2a0...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå