Belima Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Må finne på noe nytt å bake. Jeg pleier å bake fordelt på to barnebursdager: Eplekake, suksessterte, gulrotkake, snickerskake. Vi steker alltid vafler. I tillegg bakes det muffins og sjokoladekake til barna. Bløtkake er ikke aktuell. Har noen forslag eller vil dele hva de baker, så setter jeg stor pris på det.
Eighth Planet Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Har alltid syntes at ostekaker er så voksent er ikke så glad i det selv da. 1
Belima Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Eighth Planet skrev: Har alltid syntes at ostekaker er så voksent er ikke så glad i det selv da. Ikke jeg heller, sikkert derfor jeg ikke baker det!
Belima Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2016 Pavlova har jeg ikke tenkt på. Beklager, men for meg har det bare vært 17. mai kake til nå. Det var et bra forslag. Romkake hadde jeg aldri hørt om, men for en jobb da! Tar av meg hatten for deg som baker den! Trenger flere tips!
Eighth Planet Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, Belima skrev: Ikke jeg heller, sikkert derfor jeg ikke baker det! Hva med suksessterte? Min stefar baker en veldig god kake. Spurte hva den het og han sa bare "kremkake med mandelbunn " Det er mandelbunn, kremfyll (kremost og krem) med et hardt sjokoladelokk. Supergod!
Belima Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Eighth Planet skrev: Hva med suksessterte? Min stefar baker en veldig god kake. Spurte hva den het og han sa bare "kremkake med mandelbunn " Det er mandelbunn, kremfyll (kremost og krem) med et hardt sjokoladelokk. Supergod! Den har vært fast på kakebordet.
Eighth Planet Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Belima skrev: Den har vært fast på kakebordet. Nei da syntes jeg du har noen kravstore voksengjester om ikke det er nok!
Gjest Magnifiq Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Pavlova med et lass med bær, daimiskake, kanelknuter (de går det mest av her), verdens beste, marsipankake, hanekam..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Mørk sjokoladekake med romkrem-fyll, eller sjokoladekake med chilismak. Anonymkode: c59b8...082
Gjest TrailerEnka Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 (endret) pavlova med lemon curd, safarikake Endret 3. mars 2016 av TrailerEnka
Belima Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2016 Takk alle sammen. Kommer til å bake Pavlova og lage Daimiskake og så frister sjokoladekake med chilismak. Trenger en oppskrift da!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Ostekake,sjokoloade kake,kanelboller me love. bløtkake og marsipan kake (er ikke fan selv) Anonymkode: 7b9d9...a64
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Er det noe vits i å bake noe ekstra til de voksne? Min erfaring er at maten ikke blir spist, ikke i en av bursdagene vi har vært i så har maten blitt spist opp. Alltid godt over halvparten igjen, både av kake og pølser. Anonymkode: 15db3...13f 5
Version 2.0 Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Oste-is-kake! Eller ostekake med smelta hvit sjokolade og kjeksbunn av Oreokjeks, Oppskrift på philadelphia.no. Har lagd sistnevnte selv, knallgod!
dreamerspalace Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 Jeg er veldig glad i trøffelkake! Det er den første kaken jeg tenker på hvertfall som en litt mer "voksen" kake - husker at jeg ikke kunne fordra den da jeg var yngre
Gjest Ennasus Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Karamellkake er god til både store og små Oppskrift på detsoteliv.no Fraisier, tiramisu, philadelphia iskake..
Anglofil Skrevet 4. mars 2016 #20 Skrevet 4. mars 2016 (endret) Er jeg litt rar som tenker at ingen av disse kakene er forbeholdt barn? Det er jo kjempegode kaker, særlig eplekake. I mitt 30-årslag skal jeg f.eks servere rullekaker, pinnsvinkake, sjokoladekake og banankake, i tillegg til marsipan- eller bløtekake. Mvh Yvonne Endret 4. mars 2016 av Yvonne 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå