Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg farget håret blondt hos frisøren for ca. 2 mnd siden og håret begynner å bli gult. Jeg bruker en lillashampoo fra bjørn axen men syns ikke den fungerer så godt.

Har dere noen tips? Evt joico sin?

Anonymkode: 83c96...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loreal sin silver professional er utrolig god :)

• Liker 5
Skrevet

Fudge sin lillashampo er veldig god. Merker at mitt blonde hår blir litt lilla hvis jeg har den i for lenge. 

• Liker 2
Skrevet

Fudge sin lillashampo er super! Den er ekstremt lilla så jeg trenger bare bruke den 1 gang i uka :D 

• Liker 1
Skrevet

Loreal!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fudge sin gjorde jobben på mitt hår. Bjørn Axen og L'Oréal sin funket ikke i det hele tatt 

Anonymkode: 01a40...abe

AnonymBruker
Skrevet

Enig i Loreal sin. Den har jeg og er superfornøyd.

Anonymkode: 141cf...069

Gjest marizz
Skrevet

Virker som de to mest populære er fudge sin og loreal :) Jeg bruker selv fudge og er kjempefornøyd! Vær obs på å ikke ha den i for lenge for da kan du få litt lillaskjær.

Gjest incognita
Skrevet

Fudge er best på gule toner, Loreal er best på bronsje/orange .. det er iallefall min erfaring. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Fudge sin er kjempegod :)

Anonymkode: c8bce...d8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fudge! 

Anonymkode: 04ae2...39c

Skrevet (endret)

Hvis du vil være økonomisk, siden lillashampoo ofte er skamdyrt, kjøper du inn en tube med Vivids chromasilk Violet. Da trenger du en mikroskopisk dråpe i uansett shampoo, og vips så har du laget lillashampoo. En sånn tube varer sikkert nesten ut livet. Det beste er også at du fremdeles kan bruke favorittshampooen din! Samme med balsam. Og når jeg sier mikroskopisk dråpe, mener jeg det. For mye og håret ditt blir lavendel/lilla. Akkurat rett mengde, og du fjerner gulskjær/bronse og får et mer "hvitt" resultat.

Kjøpes på eBay/amazon.

ellers er L'Oréal sin god, samt Provoke sin "Twice a week Touch of Silver"

Endret av Darkannie
AnonymBruker
Skrevet

Skriver under på det andre over her sier om Fudge, jeg har prøvd utallige lilla-shampoer, uten resultat før jeg prøvde Fugde sin. Men vær forsiktig de første gangene, og se an hvordan håret blir, da det kan bli lilla/gråskjær hvis du har den i for lenge.

Anonymkode: 78c49...24e

AnonymBruker
Skrevet

John Frieda. 

Anonymkode: e932b...99c

• 1 måned senere...
Skrevet
Den 2.3.2016 at 16.58, Drømmespill skrev:

Loreal sin silver professional er utrolig god :)

Helt enig. Den beste jeg har prøvd. 

Gjest Enhjørning
Skrevet

L'Oréal, Lee Stafford og Joico sin funker veldig bra på mitt hår :) Så det kommer sikkert litt an på håret og fargen. Skal definitivt prøve ut den fra Fudge og selv om jeg er fornøyd med de jeg har prøvd :) 

• 2 uker senere...
Gjest Vena Cava
Skrevet
Den 3. mars 2016 at 18.30, Darkannie skrev:

Hvis du vil være økonomisk, siden lillashampoo ofte er skamdyrt, kjøper du inn en tube med Vivids chromasilk Violet. Da trenger du en mikroskopisk dråpe i uansett shampoo, og vips så har du laget lillashampoo. En sånn tube varer sikkert nesten ut livet. Det beste er også at du fremdeles kan bruke favorittshampooen din! Samme med balsam. Og når jeg sier mikroskopisk dråpe, mener jeg det. For mye og håret ditt blir lavendel/lilla. Akkurat rett mengde, og du fjerner gulskjær/bronse og får et mer "hvitt" resultat.

Kjøpes på eBay/amazon.

ellers er L'Oréal sin god, samt Provoke sin "Twice a week Touch of Silver"

Funker silver på gulskjær også tror du? Eller må man bruke violet først for å fjerne det gule før man farger med silver? Har samme problem som ts ;) 

Skrevet
2 minutter siden, Vena Cava skrev:

Funker silver på gulskjær også tror du? Eller må man bruke violet først for å fjerne det gule før man farger med silver? Har samme problem som ts ;) 

Jeg synes begge funker på gult/rødskjær.

Skrevet

Maria Nila Colour Refresh "pearl silver" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...