AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg farget håret blondt hos frisøren for ca. 2 mnd siden og håret begynner å bli gult. Jeg bruker en lillashampoo fra bjørn axen men syns ikke den fungerer så godt. Har dere noen tips? Evt joico sin? Anonymkode: 83c96...62b
Drømmespill Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Loreal sin silver professional er utrolig god 5
si_nei Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Fudge sin lillashampo er veldig god. Merker at mitt blonde hår blir litt lilla hvis jeg har den i for lenge. 2
Nora90 Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Fudge sin lillashampo er super! Den er ekstremt lilla så jeg trenger bare bruke den 1 gang i uka :D 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Fudge sin gjorde jobben på mitt hår. Bjørn Axen og L'Oréal sin funket ikke i det hele tatt Anonymkode: 01a40...abe
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Enig i Loreal sin. Den har jeg og er superfornøyd. Anonymkode: 141cf...069
Gjest marizz Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Virker som de to mest populære er fudge sin og loreal Jeg bruker selv fudge og er kjempefornøyd! Vær obs på å ikke ha den i for lenge for da kan du få litt lillaskjær.
Gjest incognita Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Fudge er best på gule toner, Loreal er best på bronsje/orange .. det er iallefall min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Fudge sin er kjempegod Anonymkode: c8bce...d8f 1
Darkannie Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hvis du vil være økonomisk, siden lillashampoo ofte er skamdyrt, kjøper du inn en tube med Vivids chromasilk Violet. Da trenger du en mikroskopisk dråpe i uansett shampoo, og vips så har du laget lillashampoo. En sånn tube varer sikkert nesten ut livet. Det beste er også at du fremdeles kan bruke favorittshampooen din! Samme med balsam. Og når jeg sier mikroskopisk dråpe, mener jeg det. For mye og håret ditt blir lavendel/lilla. Akkurat rett mengde, og du fjerner gulskjær/bronse og får et mer "hvitt" resultat. Kjøpes på eBay/amazon. ellers er L'Oréal sin god, samt Provoke sin "Twice a week Touch of Silver" Endret 4. mars 2016 av Darkannie
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Skriver under på det andre over her sier om Fudge, jeg har prøvd utallige lilla-shampoer, uten resultat før jeg prøvde Fugde sin. Men vær forsiktig de første gangene, og se an hvordan håret blir, da det kan bli lilla/gråskjær hvis du har den i for lenge. Anonymkode: 78c49...24e
mandarinen Skrevet 4. mai 2016 #15 Skrevet 4. mai 2016 Den 2.3.2016 at 16.58, Drømmespill skrev: Loreal sin silver professional er utrolig god Helt enig. Den beste jeg har prøvd.
Gjest Enhjørning Skrevet 4. mai 2016 #17 Skrevet 4. mai 2016 L'Oréal, Lee Stafford og Joico sin funker veldig bra på mitt hår Så det kommer sikkert litt an på håret og fargen. Skal definitivt prøve ut den fra Fudge og selv om jeg er fornøyd med de jeg har prøvd
Gjest Vena Cava Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 Den 3. mars 2016 at 18.30, Darkannie skrev: Hvis du vil være økonomisk, siden lillashampoo ofte er skamdyrt, kjøper du inn en tube med Vivids chromasilk Violet. Da trenger du en mikroskopisk dråpe i uansett shampoo, og vips så har du laget lillashampoo. En sånn tube varer sikkert nesten ut livet. Det beste er også at du fremdeles kan bruke favorittshampooen din! Samme med balsam. Og når jeg sier mikroskopisk dråpe, mener jeg det. For mye og håret ditt blir lavendel/lilla. Akkurat rett mengde, og du fjerner gulskjær/bronse og får et mer "hvitt" resultat. Kjøpes på eBay/amazon. ellers er L'Oréal sin god, samt Provoke sin "Twice a week Touch of Silver" Funker silver på gulskjær også tror du? Eller må man bruke violet først for å fjerne det gule før man farger med silver? Har samme problem som ts
Darkannie Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, Vena Cava skrev: Funker silver på gulskjær også tror du? Eller må man bruke violet først for å fjerne det gule før man farger med silver? Har samme problem som ts Jeg synes begge funker på gult/rødskjær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå