Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg verve flest mulig til en nettside?

Jeg har verken facebook eller twitter, så det fungerer ikke å legge ut en lenke på de stedene...

I tillegg, fungerer det ikke å legge ut lenke som en del av signaturen under ting man skriver her på kvinneguiden-forumet heller.  Det er tydeligvis ingen som legger merke til slike ting, her inne. Så hvordan kan jeg best fortelle folk om den nettsiden jeg veit om?

Anonymkode: 3d51e...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Heng opp plakater på skolen din. Få noen du kjenner til å legge ut på FB, Twitter etc.

Anonymkode: a4a8e...cb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg verve flest mulig til en nettside?

Jeg har verken facebook eller twitter, så det fungerer ikke å legge ut en lenke på de stedene...

I tillegg, fungerer det ikke å legge ut lenke som en del av signaturen under ting man skriver her på kvinneguiden-forumet heller.  Det er tydeligvis ingen som legger merke til slike ting, her inne. Så hvordan kan jeg best fortelle folk om den nettsiden jeg veit om?

Du kan jo starte en tråd her på KG om denne nettsiden og hvilke tema det dreier seg om, som er interessant for deg og som du ønsker å dele med andre.

Anonymkode: 4f285...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo starte en tråd her på KG om denne nettsiden og hvilke tema det dreier seg om, som er interessant for deg og som du ønsker å dele med andre.

Anonymkode: 4f285...6a4

Ikke hvis dette kan bli tolket som reklame.....

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis dette kan bli tolket som reklame.....

Men det er jo heller ikke lov med reklame i signaturene?

Du må nok rett og slett komme deg inn i sosiale medier. Noen bruker bedriftsnavnet på Twitter og Instagram, og så kan man jo ha en Navn Navnesen-konto på FB man lager en side med.

Anonymkode: 6ca96...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...