Gjest Badebuksa Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg lager en dritgod hjemmelaget pizza. Eller, flere. Jeg har endel forskjellige varianter. Aldri smakt den "hjemmelagde" til Grandiosa, da jeg ikke tror den er verdt 100 kr. Dere som har smakt den, hvorfor er den verdt/ikke verdt 100kr?
Gjest 1anonym2 Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Kan du ikke bare prøve? Og hvis du syns din egen pizza er så god, hvorfor bry seg med hele grandiosaen?
Gjest Badebuksa Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, 1anonym2 skrev: Kan du ikke bare prøve? Og hvis du syns din egen pizza er så god, hvorfor bry seg med hele grandiosaen? Forstod du ikke hva tråden handler om, eller?
Poserose Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Den smaker veldig kjøpepizza. Hvis du lager god pizza er det ikke verdt å kjøpe den. 3
Kristanna Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Jeg kjøpte den på Kiwi her om dagen, da kostet den litt over 50 kr. Første gang jeg smakte den, den var god den. Men kan ikke måle seg med hjemmelaget da Grunnen til at vi kjøpte den var fordi den holder til familien vår. En vanlig Grandiosa er for liten til å spises av flere voksne.
Rosewood Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Ikke verdt 100 kr. Den smaker kjipt! Ikke ekkel eller noe, men ordentlig hjemmelaget er 100 ganger bedre synes jeg. Den nye take away pizzzaen fra Grandiosa, med pepperoni, derimot er kjempegod :D 2
Veslefrikk Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Det var smaksprøve på butikken her om dagen og jeg kan ikke komme på en eneste grunn til at du skal kjøpe den. Smakte billig, simpel ferdigpizza. Fortsett med din hjemmelagde som helt sikkert er 100 ganger bedre.
Gjest Herr Heftig Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Fordi jeg suger til å lage pizza selv. Den kjøpes som regel når jeg og en kompis er sultne og vi ikke gidder lage mat (tror jeg spiste den 3 ganger i 2015). Men synes Big One Take Away er bedre og billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå