Gjest Astrix01 Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt sånn skikkelig kort boblejakke til jente? Se bilde eksempler!
Dark Angelina Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Har du sett på motehus.no? Mener å huske at jeg har sett noe sånt på en reklame motehus hadde på facebook. Er ikke sikkert de har nå da, siden vår kolleksjonen sikkert er det som er i fokus, men du kan jo ta en titt
Gjest Astrix01 Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Dark Angelina skrev: Har du sett på motehus.no? Mener å huske at jeg har sett noe sånt på en reklame motehus hadde på facebook. Er ikke sikkert de har nå da, siden vår kolleksjonen sikkert er det som er i fokus, men du kan jo ta en titt Fant ikke noe der...!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Ehhh, jeg ble litt målløs. Skal man virkelig, når det er kaldt og man fryser, ta på seg en boblejakke som ikke hoder mageregion, nyrer, tarmen etc varmt? Det er jo galskap! Jeg trodde galskapen tok slutt med alle fjortisene som går rundt med bare ankler, svære parkaser har de på, men bare ankler, så skal det være. Et så sårbart område der det knapt finnes isolerende fett. Jaja, det er ikke mitt problem, det er ikke jeg som potensielt skader meg. Anonymkode: cd32c...6fd 3
Gjest Astrix01 Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehhh, jeg ble litt målløs. Skal man virkelig, når det er kaldt og man fryser, ta på seg en boblejakke som ikke hoder mageregion, nyrer, tarmen etc varmt? Det er jo galskap! Jeg trodde galskapen tok slutt med alle fjortisene som går rundt med bare ankler, svære parkaser har de på, men bare ankler, så skal det være. Et så sårbart område der det knapt finnes isolerende fett. Jaja, det er ikke mitt problem, det er ikke jeg som potensielt skader meg. Anonymkode: cd32c...6fd Det har jo noe å gjøre med hva man har under og da! Stor forskjell om det er en tynn bomullstopp eller en tykkere topp i ull f.eks! Syns uansett at sånne jakker er kule!
Hjarte Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 1 time siden, Astrix01 skrev: Det har jo noe å gjøre med hva man har under og da! Stor forskjell om det er en tynn bomullstopp eller en tykkere topp i ull f.eks! Syns uansett at sånne jakker er kule! Hvis man må ha på seg en genser som er såpass tykk at man ikke fryser der jakka ikke rekker, så må det jo bli fryktelig varmt der jakka dekker kroppen.
Gjest Astrix01 Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 11 timer siden, Hjarte skrev: Hvis man må ha på seg en genser som er såpass tykk at man ikke fryser der jakka ikke rekker, så må det jo bli fryktelig varmt der jakka dekker kroppen. Jaja, men det er vel ikke ditt problem! Jeg syns uansett sånne jakker er kule, og lurer derfor på hvor jeg kan få tak i det!
Clarity Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Har ikke sett sånne siden 90-tallet/tidlig 00-tallet 1
Gjest Astrix01 Skrevet 7. mars 2016 #9 Skrevet 7. mars 2016 Den 6. mars 2016 at 14.20, Clarity skrev: Har ikke sett sånne siden 90-tallet/tidlig 00-tallet Nei, de er ikke så vanlig! Men det er vel litt derfor jeg syns den er kul!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Se i slutten av 90-tallet Anonymkode: 89f1f...796 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå