AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har tidligere skrevet en tråd om at jeg er forlover og gravid, min venninne misliker at jeg skal ha barn. Jeg får hele tiden linker med skrekkhistorier og bilder av alt som kan skje under fødsel. Hun sendte meg og link til denne damen i Russland som kappet av hodet til den lille jenta og skrev at sånn kom det til å bli dersom jeg ba henne passe "møkkaungen" min. Jeg følte det nesten som en trussel. Det hører med i historien at som 13-15 åringer ville vi ikke ha barn og hun mener vi hadde en pakt og at jeg svikter henne. Hun oppfører seg ikke bra. Jeg kan heller ikke avblåse oppførselen med at hun er stresset før bryllupet, for da burde hun heller ha brukt tiden sin på noe annet... Det er mer "skadelig" å stresse en gravid med skrekkfilmer enn at en brud stresser litt før et bryllup. Har jeg her lov å droppe denne venninnen? Jeg har mange andre venner som og mener hun oppfører seg helt vanvittig.. Anonymkode: 8f10b...a18
Monky Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Det der er jo ufyselig oppførsel! Æsj! Ja, jeg synes helt klart at du bør droppe henne! 37
Sirah Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Ja det har du. Dette er skikkelig ufin oppførsel av henne. Jeg kan ikke fatte at hun ikke ser det selv! 10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 DROPP HU! Hun har jo tydelig helt syk tankegang.. Anonymkode: e4cf8...f36 6
Rosewood Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Det er HELT innafor å droppe hun ja. Makan til motbydelig oppførsel! 7
Gjest gjest- silje Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Ja, dropp henne. Jeg synes hun høres "skummel" ut? Hvem i all verden sender skrekkvideoer til venner som er gravide?? Den pakten er urealistisk, og har egentlig ingenting med denne situasjonen å gjøre. Som menneske så har en all rett til å gjøre det en vil, uansett hva en skulle ha sagt for mange år siden. Og alle kan forandre mening og utvikle seg, til å ha andre ønsker, enn det en hadde som barn/tenåring. Det at hun prøver å bruke denne pakten mot deg, virker helt utrolig barnsligt og dumt. Rett og slett som om hun tror hun har rett til å tvinge deg til å leve livet slik hun vil du skal leve det. Dette er ikke normal oppførsel!
Fiberhusk Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Det er ikke en "venninne" det der Er enig med alle over meg! 5
Kristanna Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Hjelpes det høres jo helt sykt. vet ikke om hun tullet med den videoen hun sendte, men det er uansett ikke under noen omstendigheter noe man tuller med.. er hun redd for å miste deg tror du? hun virker jo sjalu. 2
Gjest Dorey Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Jøss, hun må jo være psykisk syk? Selvsagt dropper du henne som venninne. Det burde ikke være et spørsmål en gang.
Fireflies Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 OMFG. Jeg har gode venner som ikke vil ha barn og de ville aldri oppført seg slikt mot noen. De har sagt de ikke vil sitte barnevakt, enkelt og greit. Men kan gjerne tilbringe tid sammen med vennene og deres barn. De truer ikke med skrekkvideor for at de ikke skal være barnevakt. Dropp den "venninna" Ingen kan oppføre seg slikt og slippe unna med det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Nå synes jeg ofte at mange gravide er hysteriske og selvsentrerte, men i dette tilfelle synes jeg den såkalte venninnen rett og slett virker gal. At dere lagde en såkalt pakt når dere var 14/15 år gamle burde ikke ha noe å si. Hva vet vel 14/15 åringer om fremtiden og livet. At 14/15 åringer ikke liker barn og ikke vil ha barn er både greit og vanlig, men de fleste endrer på den oppfatningen etterhvert. Her er det helt innafor å droppe venninnen. Kan jeg spørre om hvor gamle dere er nå, å er det du eller henne som skal gifte dere? Anonymkode: 22cbb...a48 9
Zyria Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sendte meg og link til denne damen i Russland som kappet av hodet til den lille jenta og skrev at sånn kom det til å bli dersom jeg ba henne passe "møkkaungen" min Er det mulig? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Hun høres jo faktisk ikke god ut. Har hun vært normal ellers? Jeg hadde droppet henne. Anonymkode: c7d93...9f5 3
SleepingBitchy Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Hu der hadde jeg droppa momentant. Hadde heller vært venneløs enn å finne meg i sånn oppførsel. Selvsentrert og respektløs. Å reagere på en pakt om ikke ha barn da dere var 14-15? Hallo! Dere var jo bare barn selv på den tiden! Ting forandrer seg. 3
Rainbow Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 I alle dager!! Jeg er veldig frivillig barnløs (og er 35), og har flere venner som sa det samme da vi var i tenåra, men er mødre i dag. Men jeg føler da ikke at de svikter meg av den grunn! De har bare skifta mening, og selv om jeg ikke har det vil jeg jo ikke...altså...nei, hun er virkelig gæren, og jeg hadde ikke giddi å være forlover! 1
Mollie Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Gurimalla hun må jo være helt gal som driver å sender deg skrekkfilmer og truer med å drepe barnet ditt!!! Denne "venninnen" ville jeg kuttet ut øyeblikkelig! Slik oppførsel er uakseptabel!! 4
melatonin Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 JEG ble helt fra meg og kjente det stakk i hele kroppen og I det såkalte mamma hjertet enda jeg ikke har barn. Hvordan det hadde vært å se den forferdelige videoen av dama med er lite barnehode og faktisk ha en liten en som vokser inni seg hadde vel gitt meg hjerteinfarkt. Det virker som om hun sitter litt fast og ikke kommer seg videre. Hun burde hatt hjelp, men det er ikke din jobb å ta tak I nå. Distanser deg fra henne, blokk alt så hun ikke kan drive på slik lenger og ta vare på deg og babyen din! Vær med venner som bidrar positivt og kos deg med svangerskap og forventninger. 3
Gjest Badebuksa Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tidligere skrevet en tråd om at jeg er forlover og gravid, min venninne misliker at jeg skal ha barn. Jeg får hele tiden linker med skrekkhistorier og bilder av alt som kan skje under fødsel. Hun sendte meg og link til denne damen i Russland som kappet av hodet til den lille jenta og skrev at sånn kom det til å bli dersom jeg ba henne passe "møkkaungen" min. Jeg følte det nesten som en trussel. Det hører med i historien at som 13-15 åringer ville vi ikke ha barn og hun mener vi hadde en pakt og at jeg svikter henne. Hun oppfører seg ikke bra. Jeg kan heller ikke avblåse oppførselen med at hun er stresset før bryllupet, for da burde hun heller ha brukt tiden sin på noe annet... Det er mer "skadelig" å stresse en gravid med skrekkfilmer enn at en brud stresser litt før et bryllup. Har jeg her lov å droppe denne venninnen? Jeg har mange andre venner som og mener hun oppfører seg helt vanvittig.. Anonymkode: 8f10b...a18 Hun er gal. Ja, dropp henne. Hold deg langt unna henne.
Gjest Wonder Woman Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Jeg tror jeg hadde anmeld henne. hun truer jo faktisk drepe ditt barn, bare det å gjøre det er alvorlig nok,men når hun er så syk til å oppfører seg slik,hvem er det som ikke kan si at hun ikke er syk nok til å faktisk gjøre det? Pluss at høres ut som hun trenger hjelp! Ta vare på bevisene og anmeld henne for din og unges sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå