Gjest Qlio Skrevet 16. juli 2002 #1 Skrevet 16. juli 2002 Vi skal dra på bryllupsreise i september, og ønsker å dra ett sted vi ikke kommer til å besøke ved resten av våre ferier (type Europa). Vi planlegger barn, så dette er (forhåpentligvis) vår siste ferie alene. Har kikket en del på Thailand, men det er mye regntid der, samme med noen steder i USA. Er det noen kloke hoder der ute som kan tipse oss om ett varmt sted vi kan dra til, hvor man ikke behøver massevis av vaksinasjoner og kan ha liv og røre samt ro???? Vi er vel ikke storforlangende, er vi vel????
Klips Skrevet 16. juli 2002 #3 Skrevet 16. juli 2002 Vi var i Sør Afrika på bryllupsreise ca 15-30 september i fjor. Da er det vår og nydelig der, men ikke spes varmt i sjøen. Ellers har du dødsromantiske Cape Town, vindistriktene (der flaska koster 20,-), pingviner, delfiner, sel, hval, strand, fjell og safari med elefanter, bøfler, løver.... bodde på fantastisk koselige Guest Houses. worldwide adventures (søk på nettet) la opp en fantastisk tur for oss. litt lang og dyr flyreise, men det koster ingenting når du først er nede. bør ha mer enn to uker. god tur, hvor nå enn det blir :D
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #4 Skrevet 16. juli 2002 Hva med California eller Hawaii? Jeg bor i California og her er det ikke regntid i september, og du er stort sett garantert 25-35 grader hver dag. Det er mange fine steder, sjekk ut f.eks San Diego, Laguna Beach, Huntington Beach, Catalina Island. Eneste problemet kan vaere at det er vanskelig aa finne "roen" i Sor California. Ellers er Hawaii fantastisk, Waikiki, der er det mange muligheter, eller Maui! Lykke til!!!
Gjest line Skrevet 16. juli 2002 #5 Skrevet 16. juli 2002 Vi var på bryllups reise til Hawaii, Maui kombinert med L.A. Santa Monica i fjor. Vi var 15 dager på Maui og 7 dager i L.A. Det anbefales på det sterkeste, men det er veldig dyrt på Maui. Det spørs jo litt hvor mye penger dere vil bruke på bryllupsreisa deres. Dere trenger ikke vaksinasjoner for å dra hit.
Gjest Qlio Skrevet 16. juli 2002 #6 Skrevet 16. juli 2002 Så mange flotte svar, tusen takk, alle sammen! Jeg vet ennå ikke hvor vi drar, men uansett blir det nok flott!!! En bryllupsreise kan vel ikke bli kjedelig uansett??? Hvis dere er nysgjerrige er det bare å gå inn på min graviditetsdagbok for å følge bryllupet videre. Nok en gang: Tusen takk!
Klips Skrevet 17. juli 2002 #7 Skrevet 17. juli 2002 Det blir nok ikke kjedelig nei. Bare konseptet er jo klin romantisk. Men husk å si fra til reiseselskap/hoteller osv. at dere er på bryllupsreise. Da vanker det nok en del ekstragoder. :blunke:
apple Skrevet 18. juli 2002 #8 Skrevet 18. juli 2002 Eg vil anbefala Canada. Ikkje så masete og ikkje fullt så amerikansk som USA Kan anbefala Montreal, Toronto kan verta litt for storbyaktig til å vera bryllupsreise. Har elles høyrt at Vancouver skal vera ein kjempefin by, og den ligg jo ved havet og. Det er i alle fall rundt 30 grader i Ontario-området i starten av september. I USA ville eg ha reist til San Fransisco.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå