AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Del Skrevet 3. mars 2016 Fått en jobb hvor jeg skal reise mye utenlandsk. Kjenner jeg gruer meg skikkelig! litt på flyturen, men også reise inn til byene og hvordan jeg finner frem. Anonymkode: 935c4...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Del Skrevet 3. mars 2016 Havnet i feil forum. Beklager. Anonymkode: 935c4...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Del Skrevet 3. mars 2016 Gruer meg TIL, heter det... Anonymkode: 0429f...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Del Skrevet 3. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fått en jobb hvor jeg skal reise mye utenlandsk. Kjenner jeg gruer meg skikkelig! litt på flyturen, men også reise inn til byene og hvordan jeg finner frem. Anonymkode: 935c4...cd8 Vet du, dette går så bra!! Etter at du har reist noen ganger har du full kontroll!! Flott at du kaster deg uti ting du egentlig synes er skummelt! Anonymkode: b9a77...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå