Gå til innhold

Hvor finner jeg undertøy i min størrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest the imp
Skrevet

Jeg har nå vært innom LaLina og funnet min størrelse, 65D/DD. Her jeg bor finnes ingen skikkelig undertøysbutikk så jeg trenger litt tips om hvilke nettbutikker som selger min størrelse. Vil gjerne ha noe litt mer stilig, holdbart og sexy enn H&M i tillegg til at jeg skulle likt å se en bh i størrelse 65 D på H&M.

Kikket litt på en katalog fra Victorias secret, men det så ut som de stort sett hadde fra 32 og oppover, og min størrelse er 30. Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom du har vært på LaLina, hvorfor kjøper du ikke undertøy der? (er det ikke en undertøysbutikk du har fått målt brystene i?)

Dersom du bare har målt selv, ville jeg dobbeltsjekket!

65D/DD hørtes fryktelig usannsynlig ut..

Skrevet

:roll: sier jeg til sånt... (som bruker 65FF/70G - alt etter hvilken modell det er snakk om :tunge1: )

Hos Bravissimo finner du det du er ute etter Imp!

BRAVISSIMO

Gjest the imp
Skrevet
Dersom du har vært på LaLina, hvorfor kjøper du ikke undertøy der? (er det ikke en undertøysbutikk du har fått målt brystene i?)

Jeg kjøpte jo selvsagt undertøy hos LaLina, men det er begrensa hvor mange tusen kroner jeg har råd til å svi av om gangen, og som jeg nevnte så bor jeg ikke i Oslo så jeg kan ikke bare stikke innom LaLina når jeg får penger.

Tusen takk Suzy for fine linker :)

Skrevet

65 DD? Hvis jeg bruker 85B, vil det si at du er 20 cm smalere rundt overkroppen enn meg og pupper str DD?

Gjest the imp
Skrevet
65 DD? Hvis jeg bruker 85B' date=' vil det si at du er 20 cm smalere rundt overkroppen enn meg og pupper str DD?[/quote']

Husk at en bh skal sitte relativt stramt rundt ryggen, og du skal alltid kjøpe bh-er som passer på den ytterste hempen fordi de utvider seg. Jeg trodde jeg var en 75 B, men har aldri følt at jeg har funnet bh-er som sitter riktig. Har aldri fått målt i noen undertøysbutikk før nå. De bh-ene jeg fikk kjøpt nå i helga sitter som støpt.

Er du så sikker på at du faktisk skal ha B-cup? Jeg kunne bruke både d og dd litt avhengig av med/uten padding og litt avhengig av merke. I tillegg må du huske på at det er enorm forskjell på en 80 D og en 65 D.

I tillegg var faktisk spørsmålet mitt HVOR jeg kan få kjøpt undertøy, diverse innlegg som sår tvil om min størrelse er jeg lite interessert i. Hva med å sjekke størrelsen hos en skikkelig undertøysbutikk selv, sånn som jeg har gjort?

Skrevet

By the way - Imp - på Bravissimo sine nettsider får du bestilt postordrekatalogen deres- Utrolig mye lekkert og veldig fint å kikke i fred og ro hjemme i sofakroken.

Er du ganske flytende på engelsk så ring og snakk med dem når du skal bestille - de kan gi gode råd om hvilke bh'er som er store og små i størrelse - hva som passer deg og ditt behov - og ikke minst om de har den inne i din størrelse!

Gjest Ethereal
Skrevet

Suzy, The Bra Goddess :sjarmor: Ett lite spørsmål: en BH i str 65, er det 65 på innerste eller ytterste hekte? Jeg er ca 67 i omkrets, og 70 er for stort...

Skrevet
Suzy' date=' The Bra Goddess :sjarmor: Ett lite spørsmål: en BH i str 65, er det 65 på innerste eller ytterste hekte? Jeg er ca 67 i omkrets, og 70 er for stort...[/quote']

DET vet jeg faktisk ikke - men jeg innbiller meg at det er på midterste... Uansett så ville jeg prøvd meg på 65 var jeg deg - den vil være litt trang ytterst, men de vider seg fort ut.

Det er litt som jeans - de skal være trange når de er nye fopr de går seg fort i fasong!

Hey... Bra Godess :-D :sjenert: :bukke: Kuuult...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...