ajarRun Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Noen som vet en bra plass å kjøpe 10 kilo glitter? Og vil 10 kilo glitter få plass inni en eske på 55 x 40 x 23 cm?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Noen som vet en bra plass å kjøpe 10 kilo glitter? Og vil 10 kilo glitter få plass inni en eske på 55 x 40 x 23 cm? Her finner du noen butikker som selger store pakninger https://www.google.no/search?q=kg+glitter&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi34_Xqo6PLAhUJKpoKHeFrBzUQsAQIJQ&biw=1366&bih=645 Jeg har ikke erfaring med noen av de nettbutikkene. Leverandører av hobbymateriell til barnehager har store bokser med glitter. Glitter er ganske tungt, så jeg tror det vil få plass i en slik str eske som du skriver om Anonymkode: e2a31...8f3
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Her finner du noen butikker som selger store pakninger https://www.google.no/search?q=kg+glitter&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi34_Xqo6PLAhUJKpoKHeFrBzUQsAQIJQ&biw=1366&bih=645 Jeg har ikke erfaring med noen av de nettbutikkene. Leverandører av hobbymateriell til barnehager har store bokser med glitter. Glitter er ganske tungt, så jeg tror det vil få plass i en slik str eske som du skriver om Anonymkode: e2a31...8f3 Billigste jeg finner koster sånn 2000, er det en rimelig pris for glitter eller er jeg dårlig til å lete?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Billigste jeg finner koster sånn 2000, er det en rimelig pris for glitter eller er jeg dårlig til å lete? 2000 pr kg? Det burde finnes mye rimeligere, kanskje rundt 200 pr kg Anonymkode: e2a31...8f3
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 2000 pr kg? Det burde finnes mye rimeligere, kanskje rundt 200 pr kg Anonymkode: e2a31...8f3 2000 for 10 kilo. Hvis man bestiller et tonn koster det bare 20 kroner per kilo... 1
Persephone Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: 2000 for 10 kilo. Hvis man bestiller et tonn koster det bare 20 kroner per kilo... Awyeah! Ikke no anna valg enn å bestille et tonn da. 3
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, Persephone skrev: Awyeah! Ikke no anna valg enn å bestille et tonn da. Hvor skulle jeg oppbevart et tonn glitter? Ser for meg at jeg tar en dame med hjem, og så spør hun hva de 6 oljefatene som står i et hjørne er, så sier jeg at "det er glitter, sparer masse på å kjøpe mye". Fordelen er jo at jeg da kan sende glitter til alle jeg skulle være misfornøyd med... 8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: 2000 for 10 kilo. Hvis man bestiller et tonn koster det bare 20 kroner per kilo... Ok Her http://www.globalhobby.no/?mapping=36&gruppe_nr=2642 fant jeg 400 gram glitter på en norsk nettbutikk, men jeg fant ingen pris Anonymkode: e2a31...8f3
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok Her http://www.globalhobby.no/?mapping=36&gruppe_nr=2642 fant jeg 400 gram glitter på en norsk nettbutikk, men jeg fant ingen pris Anonymkode: e2a31...8f3 Jeg skjønner ikke hvilket evneveikt fjols som lager slike nettsider. Hvorfor har de nettbutikk hvis de ikke har priser? ARRGH. Legger til de på listen over folk jeg skal sende glitter til hvis jeg får noe til overs... Endret 3. mars 2016 av ambivalentReaction 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 5 minutter siden, ambivalentReaction skrev: 2000 for 10 kilo. Hvis man bestiller et tonn koster det bare 20 kroner per kilo... Evt sjekk hos denne barnehageleverandøren http://norplay.no/index.php/inne/skole-hobby-og-forming/dekorasjonsartikler/bladmetall-glitter-og-paljetter.html Anonymkode: e2a31...8f3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Kan jeg spørre hva du skal med så masse glitter? Anonymkode: 7f565...6ad 8
Persephone Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Hvor skulle jeg oppbevart et tonn glitter? Ser for meg at jeg tar en dame med hjem, og så spør hun hva de 6 oljefatene som står i et hjørne er, så sier jeg at "det er glitter, sparer masse på å kjøpe mye". Fordelen er jo at jeg da kan sende glitter til alle jeg skulle være misfornøyd med... Høres ut som en veldig god plan. Ser for meg at du kommer til å sende sånne paddede postkonvolutter til folk du ikke liker. Sånne som er litt vanskelige å åpne siden de er godt limt fast og har plast innvendig, sånn at man må dra litt hardt. Så når de spretter litt tilbake når de endelig åpner seg drysser det glitter over alt. Vedkommende må jo finne ut om det er noe anna enn glitter i den og må åpne skikkelig, kanskje rote rundt med en hånd, før de innser at det bare er glitter. Resultat: De finner fortsatt glitter rundt i leiligheten to år og utallige ganger med støvsuger og mopp etterpå. Worth it tho! 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 7 minutter siden, ambivalentReaction skrev: 2000 for 10 kilo. Hvis man bestiller et tonn koster det bare 20 kroner per kilo... Kjenner du noen som jobber i barnehage, kunne du spurt dem om hvor de kjøper glitter, og da kanskje du finner en rimeligere butikk Anonymkode: e2a31...8f3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Ååh nå fikk jeg lyst til å fylle ett badekar med glitter!!! Anonymkode: c25d6...ad5 2
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #15 Skrevet 3. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hva du skal med så masse glitter? Anonymkode: 7f565...6ad Jeg skal putte sykkelverktøyet mitt i en eske, fylle den med glitter og så ta den med i håndbagasje for å se hva sikkerhetskontrollørene gjør med den. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååh nå fikk jeg lyst til å fylle ett badekar med glitter!!! Anonymkode: c25d6...ad5 Kan du bestille et tonn så kjøper jeg ti kilo av deg? 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg skal putte sykkelverktøyet mitt i en eske, fylle den med glitter og så ta den med i håndbagasje for å se hva sikkerhetskontrollørene gjør med den. Kan du bestille et tonn så kjøper jeg ti kilo av deg? Skal du gjøre dette bare for moro, eller fordi du er nysgjerrig på hva som vil skje? Anonymkode: e2a31...8f3 1
ajarRun Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #17 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skal du gjøre dette bare for moro, eller fordi du er nysgjerrig på hva som vil skje? Anonymkode: e2a31...8f3 Jeg er gørrnysgjerrig på hva som vil skje. Vil de tømme ut glitteret? Hva sier han når han åpner esken og den er stappfull av glitter? Vil han grave seg nedi glitteret? Vil helst ha en eske med lokk som løftes av, slik at det renner over sidene hvis han graver. Vil han helle ut glitteret? Kommer han til å plassere glitteret som renner ut tilbake i esken? Jeg har så mange spørsmål som må besvares. I tillegg kan jeg ikke fordra sikkerhetskontroller og det ville sikkert vært verdt å måtte sjekke inn min skikkelige bagasje. 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, ambivalentReaction skrev: Jeg er gørrnysgjerrig på hva som vil skje. Vil de tømme ut glitteret? Hva sier han når han åpner esken og den er stappfull av glitter? Vil han grave seg nedi glitteret? Vil helst ha en eske med lokk som løftes av, slik at det renner over sidene hvis han graver. Vil han helle ut glitteret? Kommer han til å plassere glitteret som renner ut tilbake i esken? Jeg har så mange spørsmål som må besvares. I tillegg kan jeg ikke fordra sikkerhetskontroller og det ville sikkert vært verdt å måtte sjekke inn min skikkelige bagasje. Kanskje de gjennomlyser esken og ser verktøyet, og deretter åpner esken. Det blir nok litt glittersøl ja... Anonymkode: e2a31...8f3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg er gørrnysgjerrig på hva som vil skje. Vil de tømme ut glitteret? Hva sier han når han åpner esken og den er stappfull av glitter? Vil han grave seg nedi glitteret? Vil helst ha en eske med lokk som løftes av, slik at det renner over sidene hvis han graver. Vil han helle ut glitteret? Kommer han til å plassere glitteret som renner ut tilbake i esken? Jeg har så mange spørsmål som må besvares. I tillegg kan jeg ikke fordra sikkerhetskontroller og det ville sikkert vært verdt å måtte sjekke inn min skikkelige bagasje. Kan du ikke fylle esken med sankorn, som du spraylakkerer med metallspray? Husk verneutstyr! Anonymkode: e2a31...8f3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke fylle esken med sandkorn, som du spraylakkerer med metallspray? Husk verneutstyr! Anonymkode: e2a31...8f3 Anonymkode: e2a31...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå