AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hey! Kjære folk!😀 Eg var på besøk hos en kompis av meg i helgen, og der var vi nokon stykker. Eg har fra før av blitt kjent med ei jente, og ho var der også, fyrste kvelden snakket vi mye sammen, og hun la seg frivillig inn til meg, der vi kun holdt rundt hverandre og snakket, eg prøvde meg på sex, men ho ville ikkje. Dagen etter skjedde det samma, der eg masserte ho. (Ho kom inn å la seg med meg etter at eg hadde lagt meg)eg prøvde å kysse ho, men ho vred seg bare unna! Ho sa at eg sko få eit kyss, og det fikk eg. Dagen etter var det på flaska igjen, og eg var så flau/medtatt av å bli avvist i senga at eg ikkje snakka med ho den kvelden men med ei anna, uheldigvis så hun at jeg små titter på ho nokon gangar. I ettertid har ho sendt meg noen snaps (som kunne igrunn vært til mange,) ikkje noko spørsmål. Så eg har ikkje svara ho. Er redd for at ho tror at eg er interessert noko eg er, men orker ikkje flere avvisninger. Eg ser at ho ser på meg, er det lett for dere jenter å se på en gutt at han er interessert (selv om jeg gjør mitt ytterste for at ho ikkje merkar det) dagen etter snakket eg kun med ho andre og var veldig oppmerksom på det ho andre sa, og holdt rundt ho. det suger å bli avvist to ganger! Kva ville ho egentlig? Anonymkode: 81855...7d8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 At hun setter grenser for seg selv vil jo ikke si at hun avviser deg. Hun viser jo tydelig at hun er interessert, men du respekterer ikke at hun vil ta det langsomt. Er du kun ute etter sex? Anonymkode: 622c7...349
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Hei! Nei eg er jo ikkje det, men ho la seg inn til meg to ganger, eg hadde ikkje invitert ho. Eg prøvde, om ho hadde vært interessert hadde ho ikkje da kysset meg tilbake? Eg veit også at eg visste ei dum ting ved å kose på ho andre jenta/kun visste interesse for ho dagen etter. Men er ikkje gøy å bli avvist! Føles ikkje bra på selvtilliten Anonymkode: 81855...7d8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Kan godt være hun ønsker mer enn bare sex og at hun derfor vil vente til dere har blitt bedre kjent. Når hun kommer inn dagen etter er det for meg ett tegn på at hun er interessert. Når du så tredje dagen holder rundt en ny hadde jeg sett på deg som en som bare er ute etter sex og når du ikke får det ett sted så går du til neste person. Anonymkode: 8f045...667 2
Hjertrøds Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Dette gjør meg ufattelig oppgitt å lese. For meg blir du bare nok en tufs som er ute etter sex og oppfører deg som en horebukk når du ikke fikk det. Missforstå meg rett du ER tydeligvis ikke det med det du sier men det du har vist henne er synonymt med ass hole . "Jeg fikk ikke sex av deg så da hopper jeg på neste" (å hva med hun du brukte for å "komme over hun andre" Hun aviser ikke deg men sex. Det er to forskjellige ting. Rart hun ikke tørr å kysse deg når du ypper til sex med en gang.ikke alle jenter klarer å ha sex uten å kjenne noen bedre. Kan ikke ei søt jente legge seg inntil gutten hun liker uten at han må inn i henne? Meget dårlig trekk å hoppe på ei anna dame. Mest sannsynlig sitter hun du egentlig er intr i å har vondt i magen fordi du såret henne. Å TRO MEG hun ANER ikke at hun såra deg..... Dette var bare trist og dumt. Jeg vet ikke om dette er fixbart. Tror du har store selvtillits problemer og dårlige løsninger på ting å dette vil bare skape problemer i evt forhold som vil bli snudd til at du blir en såkalt missforstått drittsekk. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Er dette et seriøst innlegg? I så fall: Minner meg veldig om min situajson. Jeg er med i en organisasjon hvor det er veldig mange fester/sosiale arrangement. Skjekket opp en kar jeg syntes var kjekk, og vi kosa og klina hele kvelden. Han tok meg med unna, og ville ha sex. Da sa jeg stopp. Ikke fordi jeg ikke likte han, men rett og slett fordi jeg ikke ønsker å ligge med en fyr første gang jeg treffer han, og i alle fall ikke i beruset tilstand. Er dessuten redd for å bli "kasta bort" etter sex. Neste gang satt jeg i fanget på han igjen, og vi koste. Han ble med meg hjem (hans ide), men før det gjorde jeg det klart at jeg skulle bestemme hva som skulle skje. Det var greit. Vi hadde ikke sex, selv om jeg merket at han ville. Men koselig var det likevel. Tredje gang ser jeg ikke så mye til han, han trakk seg litt unna meg liksom. Vet han så meg, jeg gjorde meg synlig og sa hei til han, men han kom ikke bort senere. Jeg vet jeg er ei attraktiv jente, men følte meg skikkelig ekkel dagen etterpå. Rett og slett fordi jeg følte at han hadde avvist meg, og at når han ikke fikk sex, så giddet han ikke bruke mer tid på meg.. Har aldri tenkt at kanskje han kunne følt seg avvist... Jeg håper jo at han skal komme bort til meg, for jeg tørr ikke gå bort til han nå. Anonymkode: abb61...6e9
Hjertrøds Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette et seriøst innlegg? I så fall: Minner meg veldig om min situajson. Jeg er med i en organisasjon hvor det er veldig mange fester/sosiale arrangement. Skjekket opp en kar jeg syntes var kjekk, og vi kosa og klina hele kvelden. Han tok meg med unna, og ville ha sex. Da sa jeg stopp. Ikke fordi jeg ikke likte han, men rett og slett fordi jeg ikke ønsker å ligge med en fyr første gang jeg treffer han, og i alle fall ikke i beruset tilstand. Er dessuten redd for å bli "kasta bort" etter sex. Neste gang satt jeg i fanget på han igjen, og vi koste. Han ble med meg hjem (hans ide), men før det gjorde jeg det klart at jeg skulle bestemme hva som skulle skje. Det var greit. Vi hadde ikke sex, selv om jeg merket at han ville. Men koselig var det likevel. Tredje gang ser jeg ikke så mye til han, han trakk seg litt unna meg liksom. Vet han så meg, jeg gjorde meg synlig og sa hei til han, men han kom ikke bort senere. Jeg vet jeg er ei attraktiv jente, men følte meg skikkelig ekkel dagen etterpå. Rett og slett fordi jeg følte at han hadde avvist meg, og at når han ikke fikk sex, så giddet han ikke bruke mer tid på meg.. Har aldri tenkt at kanskje han kunne følt seg avvist... Jeg håper jo at han skal komme bort til meg, for jeg tørr ikke gå bort til han nå. Anonymkode: abb61...6e9 Nettopp. Dette er jente synet på det. Å alle de som sier gutter tenker ikke så mye som oss. De er der du ser?!?! Dette er jo et klart eksempel på at de er like forvirret som som de de påstår vi er!! Vi alle bør lære av denne tråden
Gjest Leonardo Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Er det noe liv på bygda? I 9/10 tilfeller bør en jente i det minste være komfortabel med kroppskontakt og kyssing før du går videre til sex. Her høres det ut som om du ikke har lest signalene hennes riktig og gjort et fremstøt hun ikke er komfortabel med. Om hun ikke engang vil kysse deg, så vil hun neppe ha sex med deg. Så, om hun ikke vil kysse deg - betyr det ikke enda og eller aldri? Jeg kan selvsagt ikke gi svar på det over tekst, men vet av erfaring at jenter av og til vil nekte deg det første kysset, for så å være med på notene ti minutt senere. Dette er ting man lærer av erfaring. Vrir hun seg vekk og er kald i etterkant, betyr det aldri. Vrir hun seg vekk, ler og viser at hun liker at du prøvde, samtidig som hun fortsatt er nær deg og snakker med deg, så betyr det at man kan prøve igjen litt senere. Men er man i tvil, så er det faktisk ikke noe problem å spørre rett ut heller. Men så sier du at du er redd for at hun skal tro du er interessert? Hva pokker er det? Jeg viser alltid jenter jeg er interessert i at jeg er interessert. Synes du burde manne deg opp litt og invitere henne ut på noe i edru tilstand og kun dere to. Ikke kun når du er "på flaska igjen". Lol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå