♥Missy♥ Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Macen min lager en lyd jeg ikke kjenner igjen eller vet hva er til. Høres ut som en notification av noen slags, men jeg aner ikke hva det er for noe. Den kommer hele tiden uansett hva jeg holder på med. Hvordan finner jeg ut hva det er?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Den er nok besatt av ånden til en defekt og veldig sinna Furby. Ring Åndenes Makt! Eller skyt og grav ned. Nei jeg vet ikke. Anonymkode: 36c00...308 1
Fireflies Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Hør på et macforum og gi en bedre forklaring enn det der.
tdm900 Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 9 timer siden, ♥Missy♥ skrev: Macen min lager en lyd jeg ikke kjenner igjen eller vet hva er til. Høres ut som en notification av noen slags, men jeg aner ikke hva det er for noe. Den kommer hele tiden uansett hva jeg holder på med. Hvordan finner jeg ut hva det er? Er det ny eller gammel Mac?
♥Missy♥ Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er nok besatt av ånden til en defekt og veldig sinna Furby. Ring Åndenes Makt! Eller skyt og grav ned. Nei jeg vet ikke. Anonymkode: 36c00...308
♥Missy♥ Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2016 8 timer siden, tdm900 skrev: Er det ny eller gammel Mac? Den er ny. Jeg vet dessverre ikke hvordan jeg skal forklare det bedre heller, er ikke så mere å si annet enn at det er en lyd jeg ikke vet hva er.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Det er ikke et varsel inne på KG da? Hos meg kommer det et slags pling når det er noen som svarer i en tråd man har åpen. Tok meg littegrann tid å skjønne hva det var Anonymkode: 27aaf...314
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Film med mobilen og legg ut link til filmen, mer sannsynlig du vil få svar da. Anonymkode: 0b1d4...bb2
♥Missy♥ Skrevet 3. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et varsel inne på KG da? Hos meg kommer det et slags pling når det er noen som svarer i en tråd man har åpen. Tok meg littegrann tid å skjønne hva det var Anonymkode: 27aaf...314 Nei, ikke KG da det er en annen lyd. Men samme type lyd er det jeg snakker om. En slags notification. Kunne jo filmet med telefonen, ja, men aner jo ikke når denne lyden kommer;)
Cata Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 (endret) Den 3. mars 2016 at 19.14, ♥Missy♥ skrev: Nei, ikke KG da det er en annen lyd. Men samme type lyd er det jeg snakker om. En slags notification. Kunne jo filmet med telefonen, ja, men aner jo ikke når denne lyden kommer;) Har du FB åpen? Det kommer notifications der også. Vet iallfall det kommer på chat, men mulig det kommer på innlegg på wall også. Endret 6. mars 2016 av Cata Tastefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå