Gå til innhold

rampelysbloggen.blogg.no/

metrogull

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om denne bloggen? Personlig så synes jeg den gir en passende beskrivelse av flere av brukerne her inne. 

http://rampelysbloggen.blogg.no/

Innlegg ryddet for sitat fra blogg

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: åh herregud. HAHA

Jeg må være ærlig å si at jeg ELSKER rampelysforumet her på KG, nysgjerrighetsgenet mitt sier bare "mer mer meg" når jeg er her inne for å titte. Jeg syns det er skikkelig underholdende, spesielt med sånne fruktesløse diskusjoner som nevnt over her. 

:hjerte:rampelyset på KG:hjerte:

Innlegg redigert for ryddet sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Plexus skrev:

:fnise: åh herregud. HAHA

Jeg må være ærlig å si at jeg ELSKER rampelysforumet her på KG, nysgjerrighetsgenet mitt sier bare "mer mer meg" når jeg er her inne for å titte. Jeg syns det er skikkelig underholdende, spesielt med sånne fruktesløse diskusjoner som nevnt over her. 

:hjerte:rampelyset på KG:hjerte:

Ser hva du mener :fnise:

Innlegg ryddet for sitat fra blogg

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk inn på det og forsto hva den handlet om fikk jeg skyhøye forventninger og trodde jeg skulle få meg noen gode lattere. Men dessverre synes jeg egentlig ikke den var så morsom. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, muffinshaker skrev:

Når jeg gikk inn på det og forsto hva den handlet om fikk jeg skyhøye forventninger og trodde jeg skulle få meg noen gode lattere. Men dessverre synes jeg egentlig ikke den var så morsom. 

Trur gjerne på at du ikke syns det var skøyeraktig, ja...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker dette. Og bloggeier skriver godt. Alltid et + i mine nærsynte øyne. 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, om bloggen ikke er morsom beviser den seg selv i flere av innleggene.. Brått er et ord som er vanlig over hele landet:) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen påstår at folk her inne har for mye fritid og må få seg et liv. Håper bloggeren bruker evnene sine på noe konstruktivt og positivt også. :)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, neiognei skrev:

Og noen påstår at folk her inne har for mye fritid og må få seg et liv. Håper bloggeren bruker evnene sine på noe konstruktivt og positivt også. :)

Ikke vær så negativ nu, det her blir artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Ikke vær så negativ nu, det her blir artig.

Negativ? Det er jo åpenbart en som har ganske greie satiriske evner. Det kan jo brukes til mye konstruktivt.:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, neiognei skrev:

Negativ? Det er jo åpenbart en som har ganske greie satiriske evner. Det kan jo brukes til mye konstruktivt.:)

Sant, og nu blogger vedkommende om oss. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå hadde jeg så lyst til å le meg ihjel på KG vegne, men dette var ikke et snev morsomt. :( Denne bloggen har uten tvil muligheter for å gjøre bra, men humoren i det sitter ikke helt. Ellers må jeg klappe litt for alle som gjør rampelysforumet så fantastisk som det er, dere blir hørt :) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 timer siden, metrogull skrev:

Hva tenker dere om denne bloggen? Personlig så synes jeg den gir en passende beskrivelse av flere av brukerne her inne. 

http://rampelysbloggen.blogg.no/

Personlig så mener jeg at å gå ut og skjære samtlige Rampelys-brukere over samme kam, gjøre sitt beste for å latterliggjøre, bevisst dra ting ut av kontekst og å overdrive de mest ukritiske innleggene for å få frem sine egne poeng kun bidrar til å undergrave bloggen. Synd, da mange er interesserte i tankene og motivasjonen bak det som postes både på blogger og på nettforum som Rampelys. 

Det som kunne ha vært saklig refleksjon drukner dessverre i angrep, overdrivelser og homogenisering. Å påstå at alle Rampelys-brukere støtter samtlige innlegg som skrives blir bare for dumt og eliminerer mulighetene for en saklig debatt. Når b la hovedinnlegget i denne tråden i tillegg florerer av brudd på forumreglene (omfattende bruk av bloggsitater) så bidrar heller ikke det til særlig grad av seriøsitet.

Det etterspørres til stadighet en saklig motvekt til bloggkritikerne her inne, men jeg begynner å miste håpet om at en slik person finnes.

Innlegg redigert for ryddet sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ultiva skrev:

Personlig så mener jeg at å gå ut og skjære samtlige Rampelys-brukere over samme kam, gjøre sitt beste for å latterliggjøre, bevisst dra ting ut av kontekst og å overdrive de mest ukritiske innleggene for å få frem sine egne poeng (...)

...slik forumbrukerne her på KG ofte skjærer alle bloggere over samme kam mener du? :) 

Neida, jeg skjønner hva du mener. Jeg synes ideen her er god selv, men skulle ønske selve gjennomføringen var bedre. Jeg synes faktisk dette kunne blitt dratt mye lenger, og da tror jeg at det hadde vært skikkelig morsomt, både for bloggere, KG-brukere og dem av oss som faller innenfor begge kategorier :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...