nytid Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Hei! tispa vår på 8 mnd har fått sin første løpetid, går helt greit! hun er ikke særlig flink til å vaske å gjøre opp etter seg selv... jeg må gå med vaske filla etter å tørke opp når det kommer på gulv burde jeg kjøpe truse? tenkte at jeg skulle se det litt ann så hun lærte seg å vaske opp, men ser ut til at hun er dårlig både på seg selv og gulv også til hoved sp.målet: Hun hadde ligget å sove ute i gangen, og kom traskende inn i stua for litt kos.. merket da en utrolig stram lukt! lukter veldig sterk kvalmende ammoniakk lukt! det stinker rett å slett.. å det setter seg i alt hun er nært! tok henne med på badet for å vaske rundt baken, og følte lukta gikk bort! men måtte sette teppe i sofaen på vask!, men så tar det ca 30 min også er lukta tilbake! hva er dette? hun har hatt en sånn lukt to ganger ført når hun ble skikkelig skremt, å da måtte vi dusje henne.. men jeg kan jo ikke vaske henne hver 30 min!
nytid Skrevet 2. mars 2016 Forfatter #2 Skrevet 2. mars 2016 * lukta kom tilbake på henne, etter ca 30 min merket jeg at det luktet av henne igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå